استاندار ایلام:

کارنامه عملکرد دولت کار و کرامت در استان درخشان است

کارنامه عملکرد دولت کار و کرامت در استان درخشان است

حسن بهرام نیا  در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار داشت: اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است و کار و فعالیت دولت برگرفته از دولت شهیدان رجایی و باهنر است در یکسال گذشته دولت کار و کرامت علی رغم مشکلات باقیمانده از دولت قبل با تلاش و منش این دولت مردمی کارهای زیادی در حوزه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی انجام گرفته است.

وی هدف از سفر به شهرستان ها را رصد و پایش پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: طی این ۹ ماه در حوزه های مختلف کارهای خوبی شده که نشان از عملکرد مدیران انقلابی و جهادی است و کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است.

استاندار ایلام عدالت محوری را از رویکرد دولت برشمرد و تاکید کرد: کارها بر اساس عدالت محوری است و بودجه ها هم بر همین اساس تقسیم می شود.

بهرام نیا از دنبال کردن برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت خبر داد و گفت: ۹ ماه است که ما در استان هستیم و کارهای بزرگی در این مدت انجام شده که خیلی از عقب ماندگی ها را جبران و این حاصل کار و مسئولیت جهادی مدیران است و مرور گوشه به گوشه استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی توجه به راه های دهلران را یادآور شد و افزود: با کمک نماینده حوزه جنوب و استانداری به بحث راه های دهلران توجه ویژه می شود و کارهای خوبی در دست اقدام است.

استاندار ایلام گفت: در بحث چیلات و دیدار با استاندار واسط خواستار کمک به راه اندازی چیلات شدیم چون زیرساخت ها فراهم است و دنبال هستیم که چیلات گشایش یابد.

بهرام نیا افزود: در توزیع اعتبارات اربعین به شهرداری ها بر اساس شاخصه ها کمک کردیم و برای هدایت آبگرم و پارک شهرداری دهلران اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: در بحث نهضت مسکن ملی با توجه به درخواست فرماندار ویژه دهلران برای مسکن ویلای با پیگیری ها در دهلران و مهران مسکن ویلایی تصویب شد.

استاندار ایلام گفت: دهلران قدمگاه شهداست و خاک ان آغشته به خون شهداست و حرمت دارد و متناسب با تراز مردم همه جانبه تلاش می کنیم.

امام جمعه با تبریک هفته دولت با اشاره به وسعت دهلران و شرکت های نفتی گفت: انتظار است به بودجه های دهلران توجه ویژه و در بودجه اربعین دهلران ویژه دیده شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت توجه به راه ها و نهضت راهسازی در استان و دهلران تاکید و گفت: این دولت بخوبی بدهی ها را پرداخت کرده و خواستاریم که راه آهن دهلران اجرایی و تسریع شود.

 
 
 
 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است