استاندار ایلام

۵۳ پروژه در دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد

۵۳ پروژه در دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد

 استاندار ایلام  در جمع خبرنگاران در این آیین گفت: برای این پروژه ها در مجموع ۷۷۳ میلیارد ریال هزینه می شود.

حسن بهرام‌نیا افزود: از این تعداد ۳۱ پروژه عمرانی قابل افتتاح هستند که با اعتبار ۳۹۸ میلیارد ریال بهره برداری می شوند. 

وی به کلنگ زنی ۲ طرح نیز اشاره و تاکید کرد: این طرح ها نیز با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: از ۵۳ طرح هفته دولت در دهلران همچنین ۲۰ طرح قابل افتتاح در زمینه اقتصادی هستند.  

بهرام نیا به خدمات و اقدامات دولت در استان ظرف یکسال گذشته در حوزه های مختلف اشاره و اضافه کرد: بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها کمترین هدیه دولت به مردم ولایت مدار و کم توقع دهلران است که منجر به اشتغالزایی ۱۳۶ نفر شده اند.

وی تاکید کرد: با اهتمام دولت بنا داریم در راستای کارهای زیربنایی، تولیدی و اشتغالزایی کارهای اساسی و موثر در استان انجام دهیم.

وی با اشاره به بهره برداری از زیرساخت های شهرک تخصصی پائین دستی پتروشیمی دهلران گفت: توسعه این شهرک های صنعتی موجب می شود همه امکانات در اختیار تولیدکننده ، سرمایه گذار و کارگاه های تولیدی و صنعتی قرار گیرد و این اقدام دهه های اخیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد و روز به روز شاهد توسعه این شهرک ها هستیم.

استاندار ایلام افزود: ناحیه صنعتی پائین دستی پتروشیمی دهلران ۴۳ هکتار است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه و همچنین ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن نیاز است و باید با فراهم کردن زیرساخت ها نواحی پائین دستی پتروشیمی را ساماندهی و زمین در اختیار آنها برای ساخت و ساز در راستای تولید و اشتغال قرار گیرد.

بهرام‌نیا در آئین بهره برداری از کارخانه روغن در دهلران با اشاره به رتبه دهلران در تولید کلزا در کشور و توجه به کشت کلزا و روغن کشی را از سیاست های دولت برشمرد و گفت: بخش قابل توجهی از روغن ما وارداتی است و باید این کارخانه ها به مرحله تولید برسند تا در این زمینه بتوانیم به خود کفایی برسیم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است