استاندار ایلام

دهلرانی ها با وحدت و همدلی زیر بیرق امام حسین(ع)همه داشته های خود را صرف خدمت به زائران کرده اند

دهلرانی ها با وحدت و همدلی زیر بیرق امام حسین(ع)همه داشته های خود را صرف خدمت به زائران کرده اند

حسن بهرام نیا در بازدید از موکب های دهلران  اظهار داشت:مردم این شهرستان همه دلداده و عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت هستندو از مصادیق آن اینکه یک خانواده دهلرانی ها را دیدم که  بصورت خود جوش در بین راه در کنار جاده تردد زوار با امکانات اولیه خود در خدمت به زائران سر از پا نمی شاسند و به خدمت حسینی(ع) خود افتخار می کنند.
وی تاکید کرد:نفس عمل مهم است و مقدار و نوع مهم نیست و  این خانواده تمام داشته های خود را صرف خدمت به زوار امام حسین(ع) می کرد و در اوج صفا و صمیمیت در خدمت زائران است.
استاندار ایلام  به خدمت مردم دهلران در موکب ها با شوق و ذوق اشاره و گفت: همه این عزیزان با همه ی توان و بیشتر از گذشته پای کار هستند و این نشان از عشق و علاقه است  که ریشه در عاشورا و تاسوعا دارد.
بهرام نیا  خدمت مردم دهلران  را ستود و با تقدیر از آنها وستاد اربعین شهرستان و امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران  اظهار داشت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان در دهلران با هم گره خورده است و صدای حسینی(ع) را ایجاد کرده است و مردم دهلران در زیر بیرق امام حسین با صدای واحد و با وحدت و همدلی خدمت می کنند.
وی به غرفه های صنایع دستی در کنار موکب های دهلران هم اشاره و افزود: این هم نشان از هنر و خلاقیت زنان این دیار دارد با همه ی وجود درکنار تولید و اشتغالزیی و درآمد خانوادگی همت می کنند و عزم و اراده خود را به نمایش گذاشتند و برای استقلال خانواده و تقویت اقتصاد کشور تلاش می کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است