استاندار ایلام:

فشارهای دنیای استکبار عزم مسوولان برای خدمت رسانی را مضاعف می کند

فشارهای دنیای استکبار عزم مسوولان برای خدمت رسانی را مضاعف می کند

حسن بهرام نیا  در دیدار با مردم بخش زرین آباد اظهار داشت: در راستای رفع بخشی از مشکلات مردم شهرستان های محروم تلاش و از همه ظرفیت ها برای توسعه بهره خواهیم گرفت.

وی به اقدامات نظام و دولت مستقر در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: طی چهار دهه گذشته خدمات بسیاری در سراسر کشور و نقاط دور افتاده به برکت انقلاب اتفاق افتاده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مسئولان نوکر مردم هستند، تاکید کرد: مسئولان این صفت پسندیده را یدک می کشند و باید در تار و پود خود آنرا هرچه بیشتر تقویت باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: این خدمات در شرایطی انجام شده که از همه جهات تحت فشار هستیم ، دشمنان از اوایل انقلاب تا جنگ هشت ساله و سپس تحریم و فتنه ها برای براندازی نظام تمام ساز و کارها را بکار گرفته اند، ولی خواب آشفته دشمن تعبیر نشده است.

بهرام نیا گفت: دستاوردهای جوانان ایرانی در عرصه های هوافضا ، سلول های بنیادی ، نانو ، دریایی و موشکی نشان می دهد خون شهدا در پیکره جامعه جاری است.

وی با اشاره به اینکه همه اذعان دارند این نعمت ها به سادگی بدست نیامده که به سادگی از دست دهیم، اظهار داشت: گرانی و مشکلات معیشتی وجود دارد ولی مردم با این مشکلات دین خود را با دنیا معاوضه نمی کنند و فتنه اخیر توسط مردم منکوب شد.

بهرام نیا تاکید کرد: امروز شرایط کشور در مقایسه با هشت سال قبل متفاوت و دولت در شرایطی دولت را تحویل گرفت که ۱۴ هزار میلیارد تومان بدهی داشت ولی با همه این اوصاف مشکلات در حال برطرف شدن است و متناسب با اعتبارات استانی برای حل معضلات بخش تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات استان تامین آب شرب است که آبرسانی به ۱۲۸ روستا با ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام بود که با پیگیری ها آنرا به ۲۰۳ روستا و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش داده ایم.

استاندار ایلام تکمیل جاده چمسرخ ، حاضرمیل را از دیگر مطالبات برشمرد و گفت: از حوزه اجتماعی نفت اعتبارات خوبی در حال جذب شدن است تا آنرا به سرانجام برسانیم.

وی در خصوص مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان زرین اباد گفت: پیگیری می شود از طریق مدیر کل آموزش و پرورش استان  که وسیله نقلیه در اختیار قرار گیرد و گازرسانی مسجد و سایل گرمایشی و سرمایشی برای ان  انجام می شود و۵۰ میلیون تومان هم برای وسایل صوتی مسجد کمک می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است