استاندار ایلام

طبیعت بکر میمه مستعد جذب گردشگر است

طبیعت بکر میمه مستعد جذب گردشگر است

 حسن بهرام نیا در دیدار با مردم بخش سراب میمه شهرستان دهلران اظهار داشت: مردم بخش سراب میمه دارای جهان بینی خوب و تبیین و تحلیل مسایل سیاسی ، دینی و مذهبی هستند و در این میان نقش بزرگان منطقه در حل و فصل مشکلات بسیار موثر است.

وی با اشاره به کمک یک میلیارد ریالی به مسجد میمه یادآور شد: از همت مردم برای ساخت این مسجد و پیشرفت مناسب آن قدردانی می کنم.

استاندار ایلام به همت دولت در آبرسانی به روستاهای استان اشاره و گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی ۱۲۸ روستاهای استان در این دولت به قرارگاه بسیج سازندگی اختصاص یافت که با پیگیری ها تعداد روستاها به ۲۰۳ روستا و اعتبار نیز ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و این نشان از توجه دولت به روستاهاست.

بهرام نیا طرح پهله پرچینه را از مطالبات مردم شهرستان برشمرد و افزود: این طرح با جدیت در دستور کار مدیران مربوطه است که باید تسریع شود.

وی به ظرفیت های گردشگری میمه اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی با جدیت ورود کند تا این مهم که هم در اشتغال و اقتصاد موثر است، محقق شود.

استاندار ایلام آسفالت مسیر میمه به ملکشاهی را از دیگر مطالبات مردم منطقه برشمرد و یادآور شد: این مسیر ۳۵ کیلومتر است که امسال ۵۰ درصد آن انجام می شود.

بهرام نیا اضافه کرد: جاده های بین مزارع در بهره وری ، دسترسی آسان ، جابجایی محصولات و کاشت و داشت و برداشت نقش مهمی دارند و تلاش می شود در این حوزه نیز تحولی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه عشایر منطقه ۳۰ تن نهاده رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد و برای عشایر زرین آباد نیز ۳۰ تن تامین خواهد شد، ضمن اینکه کانال تامین آب شرب باغات میمه هم به جد دنبال می شود تا بخشی از کار شروع شود.

وی افزود: یکی از اقدام خوب دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن است ، ۵۹ واحد مسکونی سهم میمه و بیش از ۲ هکتار زمین نیاز است و بحث الحاق زمین به شهر در دستور کار قرار گیرد تا مشکل مسکن روستایی و فاقد مسکن حل شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است