نماینده حوزه جنوب در مجلس

تخصیص پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد میمه

تخصیص پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد میمه

بهزاد علیزاده  در دیدار مردم روستاهای فرخ آباد بالا ، پایین و شورماهی بخش مرکزی شهرستان دهلران اظهار داشت: سدهای میمه و سیکان از پروژه های اولویت دار وزارت نیرو هستند و امسال پنج هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ برای سد میمه تامین اعتبار شد.

وی افزود: این سد زمینه آبیاری بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی منطقه را فراهم می کند.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۱۵ میلیارد ریال برای طرح هادی ، ۱۵ میلیارد ریال زمین چمن مصنوعی و ۶۰ میلیارد ریال هم از محل مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت برای ساماندهی تقاطع ورودی روستای فرخ آباد اختصاص یافته است.

علیزاده یادآور شد: همچنین برای احداث مدرسه این روستا ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که دهه فجر کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به مطالبه کشاورزان در خصوص تمدید تسهیلات اضافه کرد: این موضوع نیازمند مصوبه دولت است که امیدواریم بزودی محقق شود.

نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلام از پیگیری ها برای رفع مشکلات طرح هادی روستاها خبر داد و افزود: تعویض شبکه و خط انتقال آب شرب فرخ آباد برای سال آینده پیش بینی شده است.

علیزاده با اشاره به مشکلات پل شهید سلطانی برای تردد کشاورزان گفت: از محل اعتبارات نفت ۲۰ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه دهلران هم از اقدامات لازم برای مطالعه طرح هادی روستای فرخ آباد بالا خبر داد و گفت: موارد و موضوعات مختلف مردم را پیگیری خواهیم کرد.

لطیف صادقی گفت: اجرای طرح هادی در سطح ۱۳ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۰۵ میلیارد ریال شامل جوی و جدول ، شن ریزی و بیس و آسفالت از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون انجام شده است.

وی تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۲ روستا با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات ذکر کرد و افزود: پرداخت ۸۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان طی یکسال گذشته با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است