نماینده مجلس

۹۰ میلیارد ریال از مسوولیت های اجتماعی نفت در حوزه فرهنگ دهلران هزینه می شود

۹۰ میلیارد ریال از مسوولیت های اجتماعی نفت در حوزه فرهنگ دهلران هزینه می شود

 بهزاد علیزاده  در نشست کتابخانه های عمومی دهلران اظهار داشت: ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای مصلی نماز جمعه شهرستان است.

وی افزود: ۳۸ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی دهلران هزینه می شود.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سه میلیارد ریال دیگر نیز از محل مسوولیت های اجتماعی نفت برای تعمیر و مرمت مسجد جامع دهلران بکار گرفته می شود.

علیزاده به تلاش هنرمندان و اصحاب فرهنگ در دهلران اشاره و یادآور شد: حضور این عزیزان موجب شد نام دهلران در حوزه فرهنگ و هنر پرآوازه باشد.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان چهار میلیارد ریال برای کتابخانه های عمومی شهرستان اختصاص یافته است.

لطیف صادقی بر ضرورت پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها توسط شهرداری ها تاکید کرد و افزود: توسعه فرهنگ مطالعه ضرورتی انکارناپذیر است و همه اعضا باید به رسالت خود در حوزه توسعه فرهنگ مطالعه و اجرای مصوبات همت کنند.

وی از پیگیری های مسایل و موضوعات شهرستان توسط نماینده مجلس قدردانی کرد و گفت: فعالیت اعضا و کتابخانه های شهرستان و همت مدیرکل کتابخانه ها برای توسعه کتابخانه های عمومی در شهرستان قابل تقدیر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هم گفت: کمک به تهیه کتاب برای کتابخانه ها از مهمترین درخواست های مردم در نقاط مختلف استان است.

سمیه حیدری افزود: سالن آمفی تئاتر کتابخانه های عمومی دهلران نیازمند توجه ویژه در حوزه تعمیر و مرمت می باشد.

وی توسعه کتابخانه های عمومی دهلران را از دیگر مطالبات برشمرد و افزود: دهلران از شهرستان‌های برتر در حوزه کتابخانه های عمومی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است