استاندار ایلام:

ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران با ۳۰ میلیارد تومان در حال اجراست

ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران با ۳۰ میلیارد تومان در حال اجراست

 حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار داشت : خدا را شاکریم توفیق خدمت به مردم استان ایلام برایم حاصل شده است، خدمتی صادقانه و بی منت و البته جهادی نصیب ما کرده است.

وی به هجمه های دشمن علیه نظام با سازوکارهای سخت و نرم پرداخت و افزود: علیرغم مهندسی دشمن در اغتشاشات و استفاده از مسایل تاثیرگذار و بحث معیشت و شعارهای فریبنده زن زندگی و آزادی همچنان مردم ما را نشناخته و تیر آنها به سنگ خورد و امروز باید سپاسگزار مردم باشیم و بهترین رویکرد نیز خدمت صادقانه است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور مردم در نماز عید فطر به امامت رهبری عیدانه مردم به نظام بود و رهبری فرمودند: مسئولان و سه قوه برای خدمت به مردم با هم باشند و از حواشی پرهیز کنند و مسایل حاشیه ای مسئولان را از مسیر خدمت منحرف نکند.

بهرام نیا یادآور شد: رئیس جمهوری نیز به رهبری قول دادند فرمایشات ایشان در حل مشکلات مردم نصب العین قرار دارد و اصل موضوع توجه به شعار سال است و با این نگاه که رهبری فرمودند و دستور رئیس جمهور هم این مهم را دنبال و برای حل مشکلات مردم هم پیمان هستیم و از حواشی اجتناب می کنیم و این راهبرد اساسی ماست.

وی با اشاره به سفر ۲ روزه به دهلران اضافه کرد: برای توسعه شهرستان و معیشت مردم تلاش خواهیم کرد و با هم افزایی و همت مضاعفدر جهت رفع تنگناها برنامه ریزی خواهیم کرد.

استاندار ایلام گفت: یکی از شاخص های تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت استان بحث راه هاست که اقدامات خوبی شده است

وی به اقدامات در حوزه راه ها اشاره کرد و گفت: چهاربانده کردن مسیر دهلران به مهران و اندیمشک در حال اجراست.

بهرام نیا به مشکلات چشمه های آبگرم برای مردم اشاره کرد و افزود: هدایت مسیر ۱۱ کیلومتری آبگرم با ۳۰ میلیارد تومان هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت دارد که باید در عملیات اجرایی تسریع شود.

وی افزود: بازدیدهایی نیز در حوزه پروژه های نفت و گاز در دستور کار است و حداکثر جذب نیرو در این زمینه ها نیز باید با افراد بومی باشد.

امام جمعه دهلران نیز با اشاره به جمعیت شهرستان گفت: حضور جنابعالی و معاونین در پیشرفت منطقه و پیگیری ها موثر است.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی به مشکلات آبگرم و خسارات به وسایل برقی مردم افزود: عملیات هدایت آبگرم که در دست اجراست باید تسریع و تکمیل شود.

وی بر ضرورت تعریض و تسریع در عملیات اجرایی راه های دهلران تاکید و با تقدیر از نماینده مجلس گفت: بکار گیری پیمانکاران و نیروهای بومی در شرکت ها از دیگر مطالبات است.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از حضور استاندار و معاونین و مدیران کل و برنامه خوب استاندار برای توسعه شهرستان ها گفت: وضعیت راه ها با اعتبارات استان و ملی تکمیل نمی شود و این مهم نیازمند بهره گیری از ماده ۵۶ و فاینانس و تهاتر است.

بهزاد علیزاده با اشاره به سفر دور اول رئیس جمهور گفت: ۲ هزار میلیارد تومان با پیگیری ها به اعتبارات سفر اضافه شد و در دور دوم سفر به سمت کارهای زیرساختی در شهرستان ها برویم .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است