فرماندار ویژه دهلران

تکمیل جاده تفرجگاه گلبهار از مطالبات مردم دهلران است

تکمیل جاده تفرجگاه گلبهار از مطالبات مردم دهلران است

 لطیف صادقی روز پنجشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از سایت جدید اربعین و مسیر تفرجگاه گلهبار در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی دهلران اظهار داشت: مردم روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری بدلیل سوابق درخشان در دفاع مقدس و ارادت به خاندان اهل بیت (ع) زمین مورد نیاز برای ساخت سایت جدید اربعین اهدا کرده اند.

وی افزود: برای احداث این سایت و تکمیل زیرساخت های آن نیاز به اعتبارات است که می طلبد استاندار در این زمینه مساعدت نمایند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به مطالبه مردم روستاهای بخش مرکزی برای تکمیل جاده دسترسی به تفرجگاه گلبهار تاکید کرد: مردم این روستاها در دفاع مقدس سوابق درخشانی دارند و تکمیل این مسیر ضمن ایجاد تفرجگاه برای مردم شهرستان و روستاها موجب دسترسی به مزار شهیدی می شود که در انتهای این مسیر قرار دارد و از طرفی تفرجگاه گلبهار و تکمیل این مسیر می تواند موجب اتصال به شهرستان آبدانان شود.

صادقی به نقش این مسیر در پدافند غیرعامل هم اشاره و اضافه کرد: این امر از طرفی موجب تسریع در خدمت رسانی به عشایر منطقه نیز می شود.

استاندار ایلام هم با استقبال از اجرای این ۲ طرح و کمک به آنها بخاطر مطالبات مردم گفت: با توجه به سوابق مردم در دفاع مقدس ، تقدیم شهدا به نظام و انقلاب ، حمایت از رزمندگان ، حضور در جبهه های جنگ و وجود مزار شهید و غیرت و ایثار مردم جاده گلبهار تکمیل می شود.

حسن بهرام نیا با اشاره به خلاقیت فرماندار ویژه دهلران در شروع جاده گلبهار و تحسین این اقدام افزود: در چارچوب قانون احصا ماده ۲۳ برای اجرای این طرح را پیگیری می کنیم.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی هم به محرومیت بخش مرکزی و سوابق مردم این بخش در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و تکمیل جاده گلبهار از مطالبات آنهاست که نیاز است با همت مسئولان این مهم محقق شود.

بهزاد علیزاده به پیشرفت های خوب سد میمه اشاره و اضافه کرد: ۳۳۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم به این پروژه تزریق شد و امسال هم ۳۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته و تا پایان سال شاهد تزریق حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به سد میمه خواهیم بود.

استاندار ایلام در ادامه از جاده گلهبار بازدید و با حضور بر مزار شهید عباسی ضمن ادای احترام به این شهید روستایی با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید دفاع مقدس ادای احترام کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است