فرماندار

ارتباط مخابراتی دهلران وصل شد / آب روستاهای مرکزی قطع است

ارتباط مخابراتی دهلران وصل شد / آب روستاهای مرکزی قطع است

مجید عسگری  با اشاره به قطعی فیبرنوری در مهران افزود: ارتباط تلفن همراه از صبح امروز تا ساعتی پیش در شهرستان دهلران نیز قطع بود و امکان اتصال به شبکه اینترنت نیز میسر نبود که هم اکنون این مشکل مرتفع شده است.
وی با اشاره به تخریب پل جاده کمربندی دهلران تاکید کرد: به علت بارش های شدید و تخریب آسفالت پل های این مسیر فعلا عبور و مرور از این مسیر ممنوع است و مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه مهیا شده است.
رئیس ستاد بحران دهلران گفت: بارش های سیل آسا همچنین صبح امروز باعث سیلاب بر روی پل های تله زی و ماشو در مسیر دهلران به آبدانان و عدم تردد در این مسیر شد که با فروکش کردن سیلاب تردد برقرار شد اما سیلاب به حاشیه راه های این مسیر و حاشیه راه های شهرستان در مسیر دهلران به اندیمشک و مهران خسارت وارد کرد.
عسگری گفت: بارندگی ها همچنین باعث قطعی یکدستگاه پل در مسیر امامزاده ابراهیم قتال در بخش مرکزی و موجب تخریب یکدستگاه پل مسیر تردد شرکت نفت در منطقه بیات شد.
رئیس ستاد بحران دهلران گفت: بعلت مشکلات برق در ایستگاه پمپاژ برتش آب روستاهای بخش مرکزی نیز قطع است که اقدامات لازم در این زمینه برای رفع مشکل در دستور کار است.
فرماندار دهلران با اشاره به بازدید میدانی از بخش های مرکزی، موسیان، زرین آباد و سراب میمه گفت: وضعیت شهرستان در کلی مطلوب و وضعیت شهرستان عادی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است