فرماندار دهلران

سیل 2 هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های دهلران وارد کرد

سیل 2 هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های دهلران وارد کرد

مجید عسگری اظهار داشت: بیشترین خسارت به حوزه کشاورزی است که به 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خسارت وارد کرده است.


وی افزود: برآورد اولیه خسارت سیل به زیرساخت های شهرستان در حوزه های مختلف 2 هزار میلیارد ریال است و کارهای کارشناسی در این زمینه در حال انجام است.


رئیس ستاد بحران دهلران یادآور شد: سیل و بارش های شدید موجب قطع تلفن همراه و اینترنت در بخش زرین آباد شد که با تلاش های همه جانبه، این مشکل هم اکنون حل شده و مردم به شبکه های ارتباطی دسترسی دارند.


عسگری از قطعی آب شرب روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: این مشکل نیز به همت گروه های آب روستایی و تلاش های بی وقفه مرتفع شد.


وی قطعی آب شرب بخش زرین آباد و روستاها و مجتمع ذوالفقار در بخش دشت عباس را از دیگر خسارت سیل و بارش های شدید ذکر کرد و اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به آمادگی ستاد بحران شهرستان و تلاش دستگاه های متولی و همراهی و همکاری سایر دستگاه ها این مشکلات نیز حل شد و مردم این بخش ها و روستاها هم اکنون از آب شرب برخوردار هستند.


فرماندار دهلران از قطعی آب شهرک صنعتی شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون آبرسانی سیار به واحدهای فعال نیازمند در این شهرک انجام و تلاش می شود با بهره گیری از امکانات شهرستان این مشکل نیز حل شود.


عسگری با اشاره به خسارت بخش قابل توجهی از راه های عشایری شهرستان و بعضی از راه های دسترسی به شرکت ها و تاسیسات نفتی گفت: همه ظرفیت های شهرستان پای کار هستند تا بتوانیم با هم افزایی این مسایل و مشکلات را نیز در اسرع وقت حل کنیم .


وی با اشاره به مسدود بودن کمربندی دهلران به دلیل تخریب آسفالت پل های این مسیر در اثر سیل تاکید کرد: تمامی محورهای تردد اصلی شهرستان و همه راه های روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد.


فرماندار دهلران گفت: تمامی انشعابات آب و برق، گاز و مخابرات در شهرستان وصل هستند و در کل وضعیت در شرایط عادی است.


عسگری با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص سد دویرج و تخلیه 35 میلیون متر مکعب ذخیره سد پیش از بارش ها افزود: هم اکنون سد در وضعیت عادی است و حتی روز سیزده بدر مردم از دریاچه پشت سد نیز استفاده کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است