نشست شورای فرهنگ عمومی

نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران با حضور اعضا

نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران با حضور اعضا

- امام جمعه دهلران برضرورت آسیب شناسی مراسمات و آداب و روسوم محلی توسط نخبگان اجتماعی در شهرستان تاکید کرد.

سید محسن موسوی در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت:نقش نخبگان در موضوعات مختلف برجسته است وباید در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ عمومی و جلوگیری از آسیب ها پیش قدم باشند.

وی برضرورت تشکیل کمیته آسیب شناسی از نخبگان اجتماعی در مراسمات تاکید کرد و افزود:شورای فرهنگ عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت ها این مهم را دنبال کند و بستر را برای فعالیت نخبگان در جلوگیری از آسیب های اجتماعی فراهم کند.

امام جمعه دهلران از آمادگی اوقاف برای راه اندازی نمایندگی در شهرستان خبر داد وگفت:از استاندارایلام بخاطر سفر به بخش های زرین آباد و سراب میمه که از مصوبات شورای فرهنگ عمومی و درخواست مسئولان و مردم بود تقدیر می شود.

موسوی برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات انقلابی،مذهبی،9دی و چهلمین سالگرد انقلاب را متذکر شد و گفت: برنامه ریزی برای مناسبت های پیش رو مد نظر همه اعضا باشد.

فرماندار دهلران  هم در این نشست از دستگاه های متولی فرهنگی شهرستان خواست در مراسم ها و مناسبت های مختلف بیش از پیش پای کار باشند.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، افزود:حضور روسای دانشگاه های شهرستان با توجه به نقش آنها در مسایل و موضوعات فرهنگی در جلسات آینده مد نظر باشد.

وی به مصوبات شورا اشاره و افزود: پیگیری و اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی نقش موثری در حل و فصل مسایل و مشکلات دارد.

بررسی آسیب های فضای مجازی و آموزش مقابله با کلاهبرداری و مشکلات فضای مجازی به خانواده ها و تشدید نظارت بر بازار از دیگر موضوعاتی بود که اعضا خواستار آن شدند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است