فرماندار

کارنامه دولت در حوزه های داخلی و خارجی درخشان وقابل دفاع است

کارنامه دولت در حوزه های داخلی و خارجی درخشان وقابل دفاع است

مجید عسگری  در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک مناسبت های خردادماه و تاکید بر حضور گسترده مردم ومسئولان در این مناسبت ها گفت:وحدت و همدلی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن لازمه جامعه امروز ماست که باید بیش از پیش مورد توجه همه اقشار قرار گیرد.


وی گفتمان امام راحل و انقلاب را در عصر حاضر بی بدیل دانست و افزود:این گفتمان امروز باید بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری و ساری باشد و وقتی صحبت از وحدت می شود باید همه در کنار هم این مهم را محقق کنیم و از دولت حمایت شود.


فرماندار دهلران به خدمات و عملکرد قابل دفاع دولت در همه حوزه ها اشاره و گفت:مدیران دستگاه های اجرایی باید ضمن دفاع از عملکرد دولت در حوزه کاری خود این اقدامات را به مردم نیز منعکس کنند.


رئیس شورای اداری شهرستان دهلران به توانایی دیپلماسی فعال دولت درحل و فصل مسایل با جوامع بین الملل اشاره و گفت:برجام قابل دفاع است چون با وجود تعلیق در مسئولیت های برجام و اعلام غنی سازی اورانیوم تا 4 برابر باز از ظرفیت تفاه نامه برجام استفاده می کنیم.


عسگری به خسارات سیل و مدیریت خوب دولت در این زمینه نیز اشاره و افزود:علی رغم نبود اعتبارات اما مسئولان بخوبی در رفع مشکلات ناشی از سیل با بهره گیری از همه امکانات پای کار بودند و امروز شاهدیم که دولت در زمینه پرداخت خسارات ناشی از سیل به بخش کشاورزی آماده پرداخت خسارات است.


وی با اشاره به هزینه 300میلیارد ریالی در زیرساخت های چیلات افزود: در سفر رئیس جمهور محترم به عراق یکی از موضوعاتی که پیگیری شد بحث بازارچه چیلات بود که در این سفر با توجه به تفاهم نامه موجود، قرار شد تا ظرف 6 ماه آینده زیرساخت های چیلات از طرف عراقی نیز انجام شود و در این خصوص با هماهنگی استاندار محترم سفری به عراق و رایزنی با طرف عراقی و شیوخ و سفیر جمهوری اسلامی انجام و نتایج خوبی داشت و امیدواریم در اربعین امسال حداقل از یک مسیر شاهد تردد از مرز چیلات باشیم.


فرماندار دهلران گفت: روز قدس نماد وحدت ملت است و امسال با توجه به وضعیت کنونی و توطئه های دشمنان مردم و مسئولان با وحدت و انسجام بیشتر در این راهپیمایی حضور خواهند یافت و حضور حماسی مردم برای نظام در همه مقاطع حساس سرنوشت ساز بوده و هست.


وی به بیمه روی قبوض برخی دستگاه های خدمات رسان از جمله برق و گاز و بانک ها اشاره و گفت:لازم است دستگاه ها در این خصوص به مردم اطلاع رسانی شفاف در دستور کار قرار دهند.


عسگری گفت: دستگاه های اداری با توجه به راه اندازی سیستم دولت الکترونیک در خصوص استفاده از این سیتسم و حذف مکاتبات کاغذی اقدام کنند.


وی با اشاره به برداشت گندم و اقدامات خوب در این زمینه و جلوگیری از قاچاق گندم گفت: امسال با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده بهای حمل گندم نیز به کشاورزان پرداخت شد.


فرماندار دهلران بر ضرورت پیگیری طرح های نیمه تمام و راکد در ستاد تسهیل گفت: در راستای حفظ اشتغال موجود در سال رونق تولید تلاش می شود تا این طرح ها از حالت رکود خارج شوند.


وی بر ضرورت همکاری دستگاه ها با ستاد زکات شهرستان نیز تاکید کرد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است