مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام

چهار کتابخانه عمومی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

چهار کتابخانه عمومی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

مراد جلیلیان در نشست کتابخانه های عمومی دهلران  افزود: همزمان با دهه فجر امسال سه کتابخانه های عمومی افتتاح و یک کتابخانه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: این کتابخانه ها در سراب شهرستان ایوان، عباس آباد شهرستان دره شهر و دشت عباس شهرستان دهلران و با هزینه 10 میلیارد ریالی احداث شده اند.
وی همچنین از کلنگ زنی یک کتابخانه عمومی در ایلام خبر داد و گفت: عملیات ساخت این کتابخانه نیز در طول دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.
به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام، با افتتاح این کتابخانه ها تعداد این مراکز در استان به 47 کتابخانه افزایش خواهد یافت.
جلیلیان همچنین از تکمیل 2 کتابخانه پیامبر اعظم (ص) شهر ایلام و شهید مطهری بدره تا پایان امسال خبر داد و گفت: این 2 مرکز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال با هزینه پنج میلیارد ریالی تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی اظهار کرد: هم اینک ساخت هفت کتابخانه عمومی در استان در حال اجراست و کار بررسی مناطق روستایی و دور افتاده استان که شرایط احداث کتابخانه را داشته در حال انجام است.
جلیلیان با اشاره به فعالیت 44 کتابخانه عمومی در استان گفت: خوشبختانه این فضاها وضعیت مناسبی از نظر تجهیزات داشته بطوریکه امسال یکی از کتابخانه های مهران به عنوان کتابخانه برتر کشور انتخاب شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران هم گفت: توجه به تجیهزات کتابخانه های دهلران و کتاب های متناسب با نیاز مخاطبان ضروری است.

علی مجلسی افزود: کتابخانه دشت عباس با 95 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری در دهه فجر است و امسال اعتبارات خوبی برای کتابخانه های استان از کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافت.

دستور کار این جلسه پیگیری تجهیزات و تعمیرات کتابخانه های شهرستان و پروزه های دهه فجر و کتاب گردی بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است