میزبانی لاله ها

دهلرانی ها میزبان عطر شهدا شدند

دهلرانی ها میزبان عطر شهدا شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهلران،مردم ولایتمدار و شهیدپرور دهلران در نهمین روز از تیرماه با آغوش باز به استقبال استشمام عطر شهدا رفتند و با حضوری حماسی، شهدای گمنام را با دستان خود بدرقه دیار ابدی کردند.
مرد و زن، پیر و جوان، پدر و مادر و خواهر و برادر دهلرانی امروز در صف هایی به هم فشرده اما به عشق استشمام بوی عطر شهدا در گرمای تیرماه میزبان شهدا گمنام بودند و رسم ادب و احترام و استقبال از شهدای گمنام را با دل و جان به سرانجام رساندند.
مرزداران این شهرستان مرزی با شور و شوق آمدند و پیکر مطهر شهدای گمنام را از میدان بسیج تا مسجد جامع این شهر بر روی دستان و قلب های مالامال از عشق به شهدا مشایعت کردند تا در مسجد جامع این شهر شبی با شهدا و مراسم زیارت عاشورا و سینه زنی در جوار شهدای گمنام برگزار کنند.
دهلرانی ها این بار نیز با ارادت به امام شهدا و تاسی از فرامین مقام عظمای ولایت، آمدند تا باردیگر بیعت خود با شهدا و آرمانهای امام امت به منصه ظهور بگذارند و بگویند ای شهدا شما تنها نیستید و در گرمای سوزان و بالای ۵۰ درجه همه ما با دل و جان در خدمت به ساحت مقدس شما سر از پا نشناخته آمده ایم تا از گرمای وجود سال های دوری از وطن جانی دوباره بگریم و پیوسته به یاد داشته باشیم که همه داشته هایمان مدیون و مرهون خون های پاک شهداست.
این بار نیز مردم دهلران چون سال های جنگ و دفاع مقدس رسم ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا بخوبی بجا آوردند و به پاس قدردانی از خون شهدا در استقبال و مشایعت شهدا سنگ تمام گذاشتند تا به پدران و مادران و برادران و خواهران شهدا بگویند که شهید گمنام شما فرزند و برادر ماست و انها را تنها نمی گذاریم وآسوده خاطر باشید که شهدا متعلق به همه مردم هستند.
قرار است پیکر این ۲ شهید گمنام در طول هفته جاری به بخش زرین آباد انتقال و در آنجا نیز مورد استقبال مردم قرار گیرند و پس از انجام مراسمات راهی بخش سراب میمه شوند و در شهر میمه نیز مردم از پیکر شهدا استقبال و پس از انجام مراسمات روز چهار شنبه هفته جاری پیکر این شهدا در شهر میمه از توابع شهرستان دهلران با حضور مردم و مسئولان تشییع و خاکسپاری شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است