فرماندار

خبرنگاران چشم بیدار جامعه در بیان حقایق بر مدار صداقت هستند

خبرنگاران چشم بیدار جامعه در بیان حقایق بر مدار صداقت هستند

مجید عسگری در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان مرزی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به نگاه دولت به نقد برای پیشرفت و توسعه گفت:در سطح استان نوع نگاه به خبرنگاران خوب و مدیریت ارشد استان نیز به این مهم عنایت ویژه دارد و پیوسته بر حمایت از خبرنگاران تاکید دارد وبر ارتباط مدیران با این قشر در جهت اطلاع رسانی تاکید اکید داشته و دارد.


وی از مدیران خواست دربیان خدمات و اقدامات دولت از ظرفیت خبرنگاران نهایت بهره وری داشته باشند و از نقد منصفانه و پاسخگویی واهمه نداشته باشند.


فرماندار دهلران به شرایط ویژه کشور و تحریم ها و جنگ تمام عیار اقتصادی اشاره و افزود: دشمن زیرساخت های اقتصادی کشور و نظام را نشانه گرفته و این را با هدف فشار به مردم و نظام شفاف بیان می کند و با خروج  امریکا از برجام ما امروز در این موقعیت هستیم واگر خوب مدیریت نمی شد شاید وضعیت از این بدتر هم می شد چون اگر این تحریم ها به اقتصاد آمریکا هم بسته می شد شک نکنید متلاشی می شد اما امروز خروجی اقتصادی ما بد نیست و میزان سرمایه گذاری در بورس در حوزه های تولید و اقتصاد خوب است.


وی با اشاره به صادرات غیر نفتی در سال جاری افزود: ما امروز با جهان مبادلات داریم و علی رغم فشارها رو به جلو در حرکت هستیم.


عسگری گفت:دشمن در صدد القای ناکارامدی اقتصاد است و عده ای اگاهانه یا ناخواسته با انان  همنوایی می کنند.


وی بر ضرورت تزریق روحیه امید در جامعه تاکید کرد و گفت: همه باید در جهت تقویت امید و انسجام و وحدت در جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.


فرماندار دهلران  به ظرفیت های دهلران در حوزه های آب و خاک و نفت و گاز و کشاورزی اشاره و افزود: داشتن استراتژی واحد از طرف همه برای رساندن دهلران به جایگاه خود با توجه به این ظرفیت های یک ضرورت است البته از سرمایه گذاری های کلان دولت در این پروژه ها و شکوفایی این ظرفیت ها در حوزه های مختلف نباید غافل شد.


در این نشست از   15 خبرنگار این شهرستان مرزی تقدیر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است