فرماندار دهلران:

تشکل های مردمی فرصت های رشد هستند

تشکل های مردمی فرصت های رشد هستند

مجید عسگری در نشست سازمان های مردم این شهرستان گفت: در دولت قبلی به این تشکل ها چندان بهایی داده نمی شد ولی در دولت تدبیر و امید  نگاه تهدید به تشکل های مردم نهاد، به نگاه فرصت تبدیل شده است.


وی با اشاره به سوابق سازمان های مردم نهاد در جوامع مختلف افزود: دولت این تشکل ها را در کنار خود برای کمک به توسعه و پیشرفت  می داند و هرگز آنها را رقیب نمی داند و آنها را بعنوان یک فرصت در حل مشکلات می داند و از این ظرفیت در حوزه های مختلف بهره می گیرد.


فرماندار دهلران با اشاره به فعالیت 41 سازمان مردم نهاد در حوزه های پیشگیری،خیریه،فرهنگی و اجتماعی ،آسیب های اجتماعی،محیط زیست و بهداشت در شهرستان گفت:توسعه کمی و کیفی این سازمان ها به جد دنبال می شود و دولت در زمینه رفع مشکلات مردم از این تشکل ها کمک گرفته است.


عسگری بر ضرورت تداوم جلسات سازمان های مردم نهاد و ارائه عملکرد یکساله توسط آنها تاکید کرد و افزود:این سازمان ها برای فرهنگ سازی و همچنین بیان عملکرد خود از فضای مجازی استفاده کنند و با برپایی نمایشگاه های مختلف دستاوردهای خود را به مردم عرضه کنند.


وی گفت: در دولت تدبیر و امیداعتبارات قابل توجهی از حوزه اجتماعی در همه زیربخش های پیشگیری،مقابله و درمان در قالب تفاهم نامه با سازمان های مردم نهاد گنجانده شده و تلاش می شود در شهرستان برنامه ها در قالب تفاهم نامه با این سازمان ها اجرایی شوند.


در این نشست اعضای سازمان های مردم نهاد شهرستان نیز مسایل و مشکلات،انتقادات و پیشنهادات خود را برای نسریع در امور با فرماندار در میان گذاشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است