فرماندار

آزادگان، فاتحان قله های ایمان، ایثار و استقامت هستند

آزادگان، فاتحان قله های ایمان، ایثار و استقامت هستند

مجید عسگری  در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز دهلران اظهار داشت: در اواخر قرن بیستم انقلاب باشکوه ایران اسلامی به رهبری امام امت (ره) و با حمایت مردم و تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی شکل گرفت که دنیا را غافلگیر کرد.

وی با اشاره به دفاع مقدس و نقش ملت ایران در این حماسه بزرگ و سرنوشت ساز افزود: همه مردم در فرایند شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشتند ولی عده ای در دفاع مقدس نقشی پر رنگ تر ایفا کردند و جامعه ایثارگران علمدار این نقش آفرینی بزرگ هستند.

فرماندار دهلران با اشاره به نقش مردم و رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس یادآور شد: امروز سنگر مبارزه با دشمن با توجه به تحریم ها به جنگ تمام عیار اقتصادی تبدیل شده و باید مثل آن دوران ایستادگی کرد و پشت سر رهبر انقلاب و با حمایت از دولت دشمن را در این نبرد نیز ناکام کرد و تاکنون نیز چنین بوده است.

عسگری بر ضرورت درک رسالت امروز در مقابل دشمن با احساس مسئولیت بیشتر تاکید کرد و اضافه کرد: پیشرفت های کشور در همه عرصه ها و تلاش و جدیت دولت در زمینه خدمت به مردم بر کسی پوشیده نیست و همه باید همت مضاعف کنند تا از این موقعیت نیز با سربلندی عبور کنیم.

امام جمعه دهلران نیز در این مراسم با تبریک ۲۶ مرداد گفت: آزادگان اسوه و الگو برای همه ما هستند و باید از زندگی آنها درس ایثار و استقامت گرفت.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با تقدیر از ایمان ، اعتقاد و استقامت آزادگان افزود: افتخار آفرینی شما در آن دوران برای همیشه تاریخ ماندگار و برای آیندگان درس شکیبایی و استقامت است.

دیدار با خانواده های آزادگان سرافراز سید سهراب نادری پور و فریدون ملکی از دیگر  برنامه های ۲۶ مرداد در دهلران بود.
شهرستان دهلران ۳۰۵ شهید، ۴۹ آزاده و یک هزار و ۱۳۴ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است