فرماندار

باسوادی در دهلران چهار درصد از متوسط کشور کمتر است

باسوادی در دهلران چهار درصد از متوسط کشور کمتر است

مجید عسگری در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش زرین آباد اظهار داشت: با توجه به نرخ باسوادی ۹۴،۰۷ درصدی کشور، لذا این شهرستان با نرخ باسوادی ۹۰،۳۲ از نرخ کشوری چهار درصد کمتر است.


وی بر ضروت تلاش متولیان برای کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان تاکید کرد و افزود: مسئولان و مردم باید با توجه به اهمیت سواد و با ارائه راهکارهای تشویقی و تنبیهی زمینه برای گسترش سواد آموزی در شهرستان فراهم کنند.


فرماندار دهلران افزود: همه باید در راستای گسترش سواد اموزی تلاش و طرح شتاب بخشی سواد آموزی در شهرستان و بخش زرین آباد به جد دنبال شود.
اعضای شوراهای اسلامی مطالبات مردم را اولویت بندی کنند


عسگری همچنین در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر پهله و شهردار این شهر و شوراهای اسلامی بخش زرین اباد و جمعی از دهیاران با تبریک پیشاپیش هفته دولت گفت: در هفته دولت پروژه های خوبی در شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می سود.


وی با اشاره به رسالت شوراها افزود: پیگیری مطالبات مردم با لحاظ کردن همه جوانب و نظر به اعتبارات و منابع با اولویت دنبال شوند.


فرماندار دهلران به نحوه پیشرفت گازرسانی، طرح پهله پرچینه، آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی، طرح هادی روستاها، خط تلفن و انتن دهی موبایل و طرح های ورزشی و پروژه های نیمه تمام بخش اشاره و گفت: اعتبارات شهرداری پهله با توجه به ارائه طرح ها اختصاص یافته و ساماندهی گلزار شهدا توسط شهرداری با توجه به اختصاص اعتبار در سال جاری انجام می شود.


عسگری به روستاهای فاقد دهیاری هم اشاره و گفت:از محل ارزش افزوده عمران این روستاها در بخش دنبال می شود.


در این نشست شوراهای بخش و دهیاران و شورای شهر پهله و شهردار  نیز مشکلات را مطرح و خواستار رفع مشکلات در بخش و روستاها و شهر پهله شدند.


تجلیل از آزادگان و نفرات برتر کنکورسراسری از دیگر برنامه های فرماندار دهلران در بخش زرین آباد بود.


فرماندار دهلران با تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت:آزادگان اسناد ماندگار حقانیت نظام هستند و وظیفه آحاد جامعه قدر دانی از استقامت آنهاست.


عسگری به رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان شهرستان اشاره و افزود:این موفقیت ها نشان از همت فرهنگیان و متولیان و دانش اموزان و اولیا دارد و در بخش زرین اباد این موفقیت ها جای تقدیر بیشتر دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است