مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام

مشارکت ایلامیان در جشنواره کتابخوانی رضوی 24 درصد افزایش یافت

مشارکت ایلامیان در جشنواره کتابخوانی رضوی 24 درصد افزایش یافت

مراد جلیلیان در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دهلران با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی بصورت مکتوب و آنلاین اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۶۲۵ نفر در این جشنواره شرکت کردند که رشد بیش از ۲۴ درصدی را در مقایسه با سال های گذشته نشان می دهد.

وی افزود: ۸۰۰ نفر از این تعداد از شهرستان دهلران در این جشنواره شرکت کردند که ۱۸ نفر برگزیده شدند.


مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام یادآور شد: هدف این جشنواره تبلیغ و ترویج کتابخوانی و آشنایی نسل جوان و نوجوان و بزرگسال با سیره و منش ائمه معصومین (ع) است.


امام جمعه دهلران نیز در این جشنواره یادآور شد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای مطالعه زندگی امام هشتم (ع) است و در شهرستان بخوبی این مهم انجام و امورات کتابخوانی در دستور کار قرار دارد و کتابخوانی در ارتقا سطح فرهنگ و اخلاق و دینی و موضوعات اجتماعی تاثیر گذار است.


فرماندار دهلران هم بر لزوم گسترش فرهنگ مطالعه با برگزاری جشنواره های مختلف و با احساس مسئولیت جمعی و بویژه در خانواده ها تاکید کرد و گفت: طی سال های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی کتابخانه های عمومی در شهرستان هستیم و این جشنواره نقش برجسته ای در توسعه فرهنگ دینی دارد.


مجید عسگری با اشاره به رشد مطالعه در شهرستان افزود: برگزاری این جشنواره ها نقش موثری در افزایش فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه دارد.


در پایان از نفرات برتر این جشنواره با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است