در سومین روز از هفته دولت انجام شد

برخورداری دو روستای شهرستان از نعمت گاز و برق

برخورداری دو روستای شهرستان از نعمت گاز و برق

همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گازرسانی و برق رسانی به دو روستای شهرستان افتتاح و در ادامه با خانواده شهدا دیدار و سپس فرماندار با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش دشت عباس دیدار کرد.

فرماندار دهلران گفت: در سومین روز از هفته دولت دو روستای این شهرستان از نعمت گاز و برق برخوردار شدند.

مجید عسگری  درآئین  بهره برداری از گازرسانی و برق رسانی به دو روستای این شهرستان در بخش موسیان گفت: در سومین روز از هفته دولت ،روستای پتک اعراب گازرسانی وروستای تازه تاسیس علی نعیر به برق متصل شد.

وی با اشاره به هزینه 6میلیارد ریالی برای گاز و برق این روستاها گفت: برای گاز رسانی به پتک اعراب حدود 4میلیارد و 500میلیون ریال و برای فاز اول برق رسانی به روستای علی نعیر بالغ بر یک میلیارد و 500میلیون ریال هزینه شد.

فرماندار دهلران در سومین روز از هفته دولت در بخش دشت عباس با خانواده شهید کاظم خرسان در روستای عین خوش دیدار کرد.

عسگری در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت:خدا را شاکریم که در این هفته خدمت این خانواده رسیدیم و دیداری داشته باشیم.

وی به تنوع قومی شهدا در دفاع مقدس اشاره و افزود:این نشان می دهد همه ایرانیان از هر قوم و نژادی برای انقلاب و ارزشها از  خون خود گذشتند تا سربلندی و اقتدار و امنیت امروز داشته باشیم.

فرماندار دهلران تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از شعائر مورد تاکید رهبری ذکر کرد و گفت: رئیس جمهور هم همواره با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و در سطح استان نیز مدیریت ارشد استان پیوسته دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از افتخارات می داند و همیشه برآن تاکید دارد.

عسگری خانواده شهدا و ایثارگران را سرمایه ارزشمندی دانست که همه باید قدردان این سرمایه باشند.

فرماندار دهلران در ادامه سفر سومین روز از هفته دولت به بخش دشت عباس با شوراهای اسلامی و دهیاران بخش دشت عباس دیدار ومسایل و مشکلات این بخش را مورد بحث و بررسی قرارداد.

عسگری در این دیدار با تبریک هفته دولت گفت:همه باید در جهت خدمت به مردم شبانه روز تلاش تا گره از مشکلات مردم گشوده شود.

وی در بحث آموزش و پرورش و پیگیری تحصیل دانش آموزان افزود:خانواده ها باید در بحث آموزش زبان فارسی به بچه ها و هدایت آنها به مهدهای کودک و پیش دبستانی برای سهولت در ورود به دبستان همکاری کنند.

عسگری در خصوص خسارات به کشاورزان در این بخش گفت:پرداخت خسارات در بخش های دامپروری وطیور وشیلات و ایستگاه های پمپاژ پرداخت و کسانی که در سامانه ثبت نام کرده اند در بخش زراعت و باغبانی  نیز به زودی از پرداخت های بلاعوض بهره مند خواهند شد.

فرماندار دهلران بر ضرورت توسعه سازمان های مردم نهاد در بخش دشت عباس تاکید کرد و گفت:این مهم با شعار هر روستا یک سازمان مردم نهاد پیگیری شود.

وی ارتباط بین مردم و مسئولان و پاسخگویی مسئولان به مردم را از شاخص های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود:با توجه به همجمه اقتصادی دشمن همه باید با وحدت و انسجام و درک مشترک از مسایل و موضوعات دشمن را در این صحنه شکست دهیم که تا به امروز نیز چنین بوده است.

فرماندار دهلران به ظرفیت های کشاورزی و نفت و گاز دو بخش موسیان و دشت عباس اشاره و گفت: با عنایت دولت پروزه های بزرگی در حوزه های نفت و گاز و کشاورزی این دو بخش اجرا و در حال انجام است که تحول در منطقه را به دنبال دارند.

عسگری به خدمات و اقدامات دولت در این شهرستان مرزی اشاره کرد و افزود: دولت ظرفیت های دهلران را بخوبی شناسایی و با سرمایه گذاری های کلان زمینه برای رشد و شکوفایی این شهرستان بر مبنای ظرفیت های موجود بکار بسته و این مهم منجر به رونق کار و تولید و اشتغال در منطقه شده است

در این نشست علاوه بر بیان مسایل و مشکلات توسط شورا و دهیاران و مردم بخش دشت عباس مسئولان حاضر در جلسه نیز پاسخگوی مشکلات مردم شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است