در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد

دو طرح خدماتی در شهرستان مرزی دهلران بهره برداری شد

دو طرح خدماتی در شهرستان مرزی دهلران بهره برداری شد

فرماندار دهلران در آئین بهره برداری از این پروژه ها با تبریک هفته دولت گفت: افتتاح گاز رسانی به کارخانه اسفالت شهرداری دهلران و پست بانک روستای حاضرمیل در بخش مرکزی پروژه های خدماتی بودند که در چهارمین از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفتند.

مجید عسگری افزود:شهرداری در راستای خدمات به شهروندان رسالتی بزرگ دارد و تسریع در آسفالت معابر شهر دهلران از مهمترین موضوعاتی است که باید به جد دنبال شود.

وی گازرسانی به سنگ شکن وکارخانه آسفالت شهرداری را موجب کاهش هزینه ها دانست و افزود:برای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عیسی رضایی شهردار دهلران هم با تبریک هفته دولت گفت:این طرح ماهانه ۵۰۰میلیون  ریال صرفه جویی در هزینه برای شهرداری دارد و این مهم با حمایت فرماندار عملیاتی شد.

فرماندار دهلران همچنین با حضور در جمع مردم روستای حاضرمیل و آئین افتتاح پست بانک این روستا با تبریک هفته دولت گفت:امروز شاهد ارتقا سطح خدمات به روستائیان هستیم.

عسگری به خدمات پست بانک در این روستا اشاره و افزود:روستائیان مستحق خدمت هستند و دولت این مهم را در راستای بالا بردن سطح خدمات همواره دنبال می کند.

عضو شورای اسلامی روستای حاضرمیل نیز در این آئین با تبریک هفته دولت گفت:خدمات نظام و دولت به روستائیان جای تقدیر دارد.

مراد رضازاده گازرسانی به روستاها و تلاش برای حل مشکلات اب شرب را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود:امروز با بهره گیری از خدمات این پست بانک مردم بسیاری از امورات  خود را از این طریق پیگیری می کنند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است