فرماندار دهلران

انقلاب اسلامی چراغ جنبش های آزادی خواه در جهان است

انقلاب اسلامی چراغ جنبش های آزادی خواه در جهان است

مجید عسگری  در آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از مجاهدت این عزیزان گفت:انقلاب اسلامی در قرن بیستم پدیده ای نوظهور بود که با تکیه بر ایمان و اعتقاد و حمایت مردم و رهبری امام امت  بدون وابستگی به ایادی قدرت به پیروزی رسید.

وی با اشاره به حسد دشمنان در همان ابتدا و راه انداختن غائله های قومیتی افزود:این اقدامات در ادامه با ترورهای کور و جنگ تحمیلی برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه یافت.

فرماندار دهلران  با اشاره به کمک ۵۰ کشور در جنگ تحمیلی به صدام و رژیم بعثی گفت:ما با دوهزار و ۸۸۰ روز مقاومت وجبی از خاک کشور را به دشمن ندادیم و این حاصل مقاومت شما جوانان دیروز و شهدا و ایثارگران و آزادگان عزیز است.

عسگری گفت:انقلاب اسلامی که با این همه مجاهدت و ایثارگری بدست آمده حق است که چراغ جنبش های آزادی خواه در جهان باشد و امروز در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

وی افزود:امروز در عرصه دفاع شما و سردار سلیمانی و در عرصه گفتگو و دیپلماسی ظریف را داریم و امروز انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو درآورده است.

فرماندار دهلران تحریم های ظالمانه علیه ملت را نشانه شکست و خواری آمریکا و هم پیمانانش دانست و گفت:راه ما راه امام حسین (ع)است و دشمنان بدانند ما با همبستگی وپشت سر رهبری صحنه جنگ اقتصادی را با سربلندی پشت سر می گذاریم و رو سیاهی نصیب دشمنان می شود.

امام جمعه دهلران هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:مجالس پیشکسوتان و مجاهدان راه خدا از مجالس ارزشمند است.

حجت الاسلام موسوی پیشکسوتان عرصه جهاد را سرمایه ای ارزشمند دانست و گفت:تجربیات شما در این زمان و همه دوران ها موثر و کار امد است.

همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت دفاع مقدس باحضور امام جمعه و فرماندار دهلران و جانشین سپاه ناحیه دهلران و پیشکسوتان جهاد مقاومت  در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است