فرماندار

دهلران ظرفیت کورس زمستانه اسب سواری را دارد

دهلران ظرفیت کورس زمستانه اسب سواری را دارد

مجید عسگری در نشست شورای ورزش این شهرستان بمناسبت هفته تربیت بدنی گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران و از طرفی ظرفیت های مناسب شهرستان لذا امکان برگزاری کورس زمستانه اسب سواری در دهلران وجود دارد.

وی این اقدام را در راستای اشتغال و توسعه این رشته ورزشی جذاب مهم دانست و افزود:نیاز است هیئت اسب سواری  شهرستان کار خود را در این رشته ورزشی پرطرفدار شروع کند.

فرماندار دهلران بر ضرورت پیست دوچرخه سواری و موتور سواری و شروع ورزش های صبحگاهی در شهرستان تاکید کرد و گفت:توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی باید به جد در دستور کار متولیان قرار گیرد تا خروجی آنها را در شهرستان شاهد باشیم.

عسگری ورزش را عرصه بروز توانایی ها ذکر کرد و افزود: توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان و تقویت گرایش مردم به ورزش از دیگر اقداماتی است که باید به جد دنبال شود.

فرماندار دهلران بهسازی جاده سلامت و تامین روشنایی آن،پیگیری راه اندازی زمین چمن شماره دو دهلران،تلاش برای بهره برداری از سالن ورزشی روستای بردی،احداث سالن های ورزشی روستایی،احداث زمین چمن های مصنوعی،تلاش برای احداث استخر شنای موسیان و تکمیل استخر شنای دهلران را از دیگر اقدامات در حوزه ورزش شهرستان ذکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران هم گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی ویژه برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار می شود.

رحم خدا شیخ محمدی افزود: عطر افشانی مزار شهدا،دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار،سخنرانی پیش از خطبه ها،برگزاری پیاده وری خانوادگی،مسابقات کشتی چند جانبه،مسابقات فوتبال،برگزاری بازی های بومی و محلی و ورزش صبحگاهی از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در دهلران است.

از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است