فرماندار دهلران

60 پروژه همزمان با دهه فجر در دهلران بهره برداری می شود

60 پروژه همزمان با دهه فجر در دهلران بهره برداری می شود

سید حسینعلی موسوی  در نشست شورای اداری دهلران افزود: از این تعداد 45 پروژه با اعتبار 525 میلیارد ریال بهره برداری و 15 پروژه با اعتبار 527 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.


وی افزود: در مجموع یکهزار و 50 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها در شهرستان مرزی دهلران هزینه می شود.


موسوی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه مراسمات این ایام ، یادآور شد: دولت و نظام عملکردهای خوبی در حوزه های مختلف دارند که برجسته کردن آنها باید مد نظرروزنامه نگاران، اصحاب رسانه و خبر، خبرنگاران و فضاهای مجازی باشد.


وی با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در شهرستان افزود: مردمی برگزار کردن مراسم های دهه فجر، دیدارهای چهره به چهره با مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، جوانان و حضور مسئولان در مراسم ها و بیان دستاوردها و عملکردها نیز در این ایام پیش بینی شده است.


وی به دوگانگی برخی افراد و گروه ها در دفاع از نظام و انقلاب و نقش تخریبی آنها اشاره کرد و گفت: مردم ما آگاه تر از این مسایل هستند و کسی نمی تواند با عوام فریبی و حرف های پوپولیستی و غوغا سالارانه و در پوشش دفاع از نظام، دستاوردهای انقلاب را مورد تخریب قرار دهد.


فرماندار دهلران رسانه ها را لازمه پویایی کشور دانست و افزود: رسانه ها بعنوان پل ارتباطی مردم بازوی قدرتمند نظام و دولت هستند و ضمن بیان مشکلات مردم و بیان نقاط ضعف و نقاط قوت، باید خدمات و اقدامات نظام و دولت را به مردم منعکس کنند و به رسالت واقعی خود عمل کرده و عملکرد دولت را برجسته کنند.


رئیس شورای اداری دهلران با اشاره به موقعیت کشور و اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و به پشتوانه مردم از امنیت پایدار برخوردار است بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: شرایط تحریم و آثار تحریم ها را ببینیم و مقاومت مردم را هم درک کنیم و همه کمی ها و کاستی ها را برعهده دولت نگذاریم و همه قوا باید در کنار هم از نظام دفاع کنند و بدانیم که دولت همه حاکمیت نیست بلکه یکی از ارکان حاکمیت است و دولت مجری قانون اساسی است و مصوبه های مجلس را پیاده می کند و به وظایف خود عمل می کند.


وی به کسب رتبه های مختلف و موفقیت مدیران شهرستان در سطح ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تلاش مدیران در پیگیری مسایل و مشکلات و رفع آنها قابل لمس است و هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار می گیرند و این از وظایف ذاتی آنهاست.


فرماندار دهلران با دعوت از مردم برای حضور بیش از پیش درجشن های شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را در حوزه کاری خود به مردم گزارش دهند.


امام جمعه دهلران هم با اشاره به سخنان رهبری گفت: خدمت به مردم عبادت است و مسئولان باید از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند استفاده کنند و خدمت به مردم در نظام دینی ارزشی دو چندان دارد.


سید محسن موسوی بر ضرورت تلاش و جهاد همه برای بی نیاز کردن کشور از بیگانگان تاکید کرد و افزود: توجه به حل مشکلات معیشتی مردم و بویژه قشرهای ضعیف باید بیش از پیش مد نظر باشد.


وی با اشاره به دهه فجر و جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: همه نهادها و دستگاه ها و خصوصا نهادهای فرهنگی باید خدمات و عملکرد نظام را به مردم بیان کنند.


امام جمعه دهلران به طرح احیای 550 هزار هکتاری رهبری و نقش آن در تولید و اشتغال اشاره و تاکید کرد: این اقدامات در حوزه زیرساختی را رسانه ها برجسته کنند.


موسوی بر ضرورت فعالیت ستاد دهه فجر و کمیته های آن تاکید کرد و افزود: باید واقعیت های انقلاب اسلامی و علل و عوامل پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش برای مردم تبیین شود.


امام جمعه دهلران به سفر استاندار ایلام به شهرستان اشاره کرد و گفت:این سفرها برکاتی داشت و امیدواریم مشکل کم آبی برخی روستاهای دشت عباس مرتفع شود.


وی خواستار نظارت بیشتر بر بازار و قیمت گوشت شد و افزود: تداوم میز خدمت و حضور مسئولان در نماز جمعه می تواند نقش موثری در پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنها داشته باشد.


موسوی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: دانشگاه ها وآموزش و پرورش باید در جشن 40 سالگی انقلاب با برنامه ریزی بهتر و بیشتر وارد عرصه شوند..

 

دستور کار جلسه شورای اداری دهلرن برنامه ریزی برای هرچه باشکوه برگزاری ایام الله دهه فجر بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است