فرماندار دهلران

مصوبات شورای آموزش و پرورش راهگشای مشکلات است

مصوبات شورای آموزش و پرورش راهگشای مشکلات است

فرماندار دهلران در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بر ضرورت اهمیت تصمیات این شورا تاکید کرد و افزود: تصمیمات شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در رفع برخی مشکلات دارد.

مجید عسگری بر هماهنگی هر چه بیشتر اعضا برای رفع موانع و مشکلات آموزش و پرورش با بهره گیری از امکانات و ظرفیت ها تاکید کرد و افزود:گاز کشی مدارس و ارتقا انشعابات برق برخی از مدارس وآسفالت محوطه مدارس از موضوعات مهمی است که نیازمند توجه جدی و پیگیری و عمل هستند.

فرماندار دهلران به اجلاس نماز در شهرستان اشاره و گفت: این اجلاس فردا با حضور دانش اموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت رعایت بهداشت محیط مدارس و اطراف انها و بویژه در روستاها تاکید کرد و گفت: بخشداران و دهیاران این مهم را دنبال کنند و در این زمینه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: آموزش و پرورش رسالتی سنگین بردوش دارد و نیاز است همه در این رسالت یاریگر آموزش و پرروش باشند.

ملیحه اسلامی به نقش شورای آموزش و پرورش شهرستان ها اشاره و افزود: بسیاری از موانع و مشکلات در این شورا تصمیم گیری و راهکار عملیاتی پیدا می کند و این از برکات این نشست ها می باشد.

نشست شورای اموزش و پرورش دهلران با موضوع برگزاری اجلاس نماز،سند تحول بنیادین و توجه به برق مدارس شهرستان و بهداشت مدارس برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است