فرماندار دهلران

اطلاع رسانی به موقع اولویت شرایط بحرانی است

اطلاع رسانی به موقع اولویت شرایط بحرانی است

سید حسینعلی موسوی  در نشست ستاد بحران دهلران گفت: اطلاع رسانی به موقع به جامعه مخاطب توسط دستگاه ها قبل از هر گونه شرایط بحرانی مد نظر باشد.


وی کار اعضای ستاد بحران را کاری تیمی دانست و افزود: همه اعضا باید در مواقع بحرانی احتمالی با هماهنگی و تعامل پای کار باشند و تعهد لازم داشته باشند.


رئیس ستاد بحران دهلران جلسات ستاد بحران را فنی و تخصصی دانست و گفت:اطلاع رسانی و وظیفه شناسی در قبال جان و مال مردم در مواقع بحرانی بخش مهمی از کار ستاد بحران است که همه اعضا باید در این زمینه اهتمام جدی مد نظر قرار دهند.


فرماندار دهلران با اشاره به احتمال طوفان و بادشدید در روزهای آینده افزود:همه اعضای ستاد بحران شهرستان با بهره گیری از همه امکانات در آمادگی کامل هستند.


رئیس اداره هواشنسای دهلران هم گفت:از روز یکشنبه تا کنون بیش از 15 میلیمتر بارندگی در شهرستان ثبت شده است.


محمد پاریاب با اشاره به اینکه سیستم بارشی تا بعداز ظهر دوشنبه در شهرستان ادامه دارد افزود: از روز سه شنبه شاهد وزش باد شدید وتا شدید در شهرستان خواهیم بود و روز چهارشنبه هم سیستم بارشی سرد وارد کشور می شود که از جنوب و جنوب غرب و شمال غرب وارد استان می شود که بارش ها بصورت باران و برف خواد بود.


وی از پیشی بینی افت شدید دما در روز جمعه برای شهرستان خبرداد و افزود:احتمال زیاد دمای شهرستان به زیر صفر هم برسد و در مناطقی مثل میمه و زرین آباد شاهد بارش برف خواهیم بود.


رئیس هواشناسی دهلران با اشاره به بارش 305 میلیمتری باران از اول مهرماه تا کنون در شهرستان گفت:میزان بارش ها نسبت به بلند مدت 80درصد افزایش داشته است.


مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای دهلران هم گفت: تدابیر لازم برای هر گونه شرایط بحرانی در محورهای ارتباطی شهرستان اندیشیده شده است.


سعید بختی قبل از بارندگی ها تعمیرات لازم در مسیرهای ارتباط و محورهای مواصلاتی شهرستان انجام و تمام ماشین آلات راهداری در آمادگی کامل هستند.
رئیس منابع امور آب دهلران هم گفت: بارندگی ها اخیر موجب تکمیل ظرفیت سد دویرج شده است.


محمد باقرمرادی گفت: هم اکنون حجم ذخیره 205میلیون متر مکعبی این سد تکمیل است و از طریق مدیریت، تخلیه و رسوب کشی در حال انجام می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است