فرماندار دهلران

جلب مشارکت حداکثری از محورهای مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

جلب مشارکت حداکثری از محورهای مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

مجید عسگری در نشست با ستاد انتخابات،هیات های نظارت و بازرسی شهرستان گفت:در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط منطقه،بین المللی و راهبردهای نظام جلب مشارکت حداکثری از موضوعات مهمی است که باید مد نظر مجریان و دست اندرکاران انتخابات باشد.

وی انتخابات را عامل مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و افزود:مشارکت حداکثری از راهبردهای مهمی است که نظام آن را دنبال می کند و هر چه مشارکت بالاتر باشد دشمنان بیشتر مایوس خواهند شد.

فرماندار دهلران مشارکت حداکثری،سلامت و رقابت را از راهبردهای داخلی در امر انتخابات ذکر کرد و گفت:دشمنان نظام بعنوان بازیگران خارجی نیز موضوع متزلزل کردن نظام،دلسرد کردن مردم و مشارکت کمتر در انتخابات را دنبال می کنند.

عسگری با اشاره به هوشیاری و درایت مردم در همه ی عرصه ها و بویزه انتخابات افزود: دشمنان با ایجاد ترس و تهدید و فشار اقتصادی دنبال دلسرد کردن مردم هستند ولی مردم با هوشیاری و در راستای مهم بودن تعیین سرنوشت خود پیوسته مشارکتی بالا داشته و در این انتخابات نیز دشمنان را ناکام خواهند کرد و باردیگروحدت و انسجام و مشارکت حداکثری خودرا به نمایش خواهند گذاشت.

وی هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی را مجریان و دست اندرکاران و امانتداران عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد:این امانت را باید با رعایت قانون،تعامل و همگرایی،تلاش برای مشارکت حداکثری و رعایت اصل بی طرفی به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرماندار دهلران با اشاره به قانون جدید انتخابات که به تائید شورای نگهبان نیز رسیده گفت:از ظرفیت های این قانون برگزاری انتخابات الکترونیک است که در قانون به رسمیت شناخته شده است و اگر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری توسط وزارت کشور فراهم شود این ظرفیت قانونی در اختیار است که از آن استفاده شود.

وی انتخابات باید به صحنه وفاق و همدلی ملی تبدیل شود و در این مسیر همه باید در راستای انتخاباتی باشکوه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته همت خود را معطوف کنند.

رئیس هیات نظارت شهرستان انتخابات را شاخصه مردم سالاری دینی برشمرد و گفت:با توجه به اهمیت انتخابات و شرایط خاص کنونی همه وظایف خطیر و حساسی برعهده داریم و باید با نظارت و دقت و تعامل و هماهنگی کار را به پیش ببریم.

اردشیر دارابی بر رعایت قانون وامانتداری تاکید کرد و افزود:رای مردم پشتوانه نظام است وحضور حداکثری نیز از موضوعات مهمی است که همه باید در تحقق ان تلاش کنند.

رئیس هیات بازرسی شهرستان هم گفت:اعتماد مردم به مجریان انتخابات باعث انتخاباتی پرشور می شود.

علی مجلسی تعامل را لازمه موفقیت در امورات ذکر کرد و افزود:اجرای قانون و توجه به وظایف مد نظر همه باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است