رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

37 نفر داوطلب مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه شدند

37 نفر داوطلب مجلس یازدهم در این  حوزه انتخابیه شدند

مجید عسگری گفت: از این تعداد 36 نفرمرد و یک نفر زن هستند در میان مردان نام نویسی شده یک روحانی وجود دارد.

وی  با اشاره به اینکه 97 درصد داوطلبان این دوره مرد هستند،افزود: از این تعداد 2نفر دارای تحصیلات حوزوی،6نفر دکترا،یک نفر لیسانس و 28 نفر دارای مدرک ارشد هستند.

وی  با اشاره به شرکت 27 نفرداوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوره 30درصد ثبت نامی ها افزایش داشته است. 

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از این تعداد داوطلب سهم شهرستان دهلران 11 نفر ،آبدانان 8نفر ،دره شهر 13 نفرو بدره 5نفر می باشد.

وی  گفت:   ترکیب سنی داوطلبان این دوره از سن 56 تا 61 سال یک نفر،51 تا 55 نیز 6نفر،46 تا 50 سال هم 8نفر،بین 41 تا45 سال نیز 10نفر ،36 تا 40 سال هم 6نفر و بین 30 تا 35 سال نیز 6 نفر است،افزود:26 نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه دهلران و 8نفر نیز در وزارت کشور مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت: دره شهر با 13 داوطلب،دهلران با 11 داوطلب،آبدانان با 8 داوطلب و بدره با 5 داوطلب به ترتیب دارای بیشترین و کمترین آمار نام نویسی ها برای این دوره هستند.

وی گفت: ترافیک نام نویسی در روز آخر یعنی 16 آذرماه  به تعداد 11 نفر بوده است.

عسگری از تشکیل هیات  اجرایی حوزه انتخابیه و 3 حوزه شهری شهرستان و تمامی حوزه های فرعی خبرداد و گفت: در تعیین شعب هم دسترسی مردم به شعب،داشتن زیرساخت ارتباطی ثابت و سیار همراه اول و امنیت شعب در اولویت است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت:فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برابر روز شمار انتخابات و قانون انجام می شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است