رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

مرکز درمان گستر دهلران روزانه به ۳۰۰ نفر خدمات می‌دهد

مرکز درمان گستر دهلران روزانه به ۳۰۰ نفر خدمات می‌دهد

محمد کریمیان در آیین بهره‌برداری از مرکز درمان گستر بخش دشت عباس شهرستان دهلران با حضور مدیرعامل بنیاد علوی کشور اظهار داشت: این مرکز در زمینی به گسترده یک هزار و ۱۸۰ مترمربع احداث شده و ۱۶ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از آن سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: مرکز درمان گستر دشت عباس به همت بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم بخش دشت عباس راه‌اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با راه‌اندازی این مرکز بطور متوسط در شبانه‌روز ۳۰۰ نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند و گامی مهم در بحث محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان برداشته می‌شود.

فرماندار دهلران هم با قدردانی از خدمات بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در استان و شهرستان گفت: با توجه به محدودیت منابع دولت بطور قطع بنیاد برکت می‌تواند گره‌گشای بخشی از مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها باشد.

مجید عسگری با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز و آب و خاک و کشاورزی شهرستان یادآور شد: بنیاد علوی تیم اقتصادی را به منطقه اعزام و از نزدیک ظرفیت‌ها را بسنجد و در هر جایی که ممکن است، کمک کند.

وی بر ضرورت سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و شهرک‌های پایین دست پتروشیمی تاکید کرد و گفت: مجتمع آبگرم ظرفیت گردشگری و درمانی بالایی دارد و با توجه به خسارات آن به وسایل برقی مردم، در این زمینه نیز بنیاد مستضعفان می‌تواند وارد کار شود.

امام جمعه دهلران نیز به سوابق شهرستان در دفاع مقدس اشاره و گفت: احداث سالن ورزشی، تکمیل و تجهیز مدارس، توجه به شهرک صنعتی، مساجد و خانه‌های عالم و حسینیه‌ها و صنایع تبدیلی کشاورزی از نیازهای منطقه است.

 

برچسب‌ها

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است