مدیرعامل بنیاد علوی کشور

بنیاد مستضعفان ۱۲ هزار میلیارد ریال در مناطق محروم سرمایه‌گذاری می‌کند

بنیاد مستضعفان ۱۲ هزار میلیارد ریال در مناطق محروم سرمایه‌گذاری می‌کند

محسن منصوری شامگاه در بهره‌برداری از مرکز درمان گستر شبکه بهداشت و درمان بخش دشت عباس شهرستان دهلران  گفت: این اعتبار با مشارکت دستگاه‌ها در خدمت پروژه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ماموریت بنیاد مستضعفان در ۲ بخش فراگیر و متمرکز برنامه‌ریزی شده است و شهرستان‌هایی به عنوان هدف آبادانی و پیشرفت مد نظر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل بنیاد علوی تاکید کرد: در استان ایلام شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلوت در نظر گرفته شده است و بنا داریم یک شهرستان دیگر استان نیز در دستور کار قرار دهیم و بر اساس سیاست‌های جدید باید مناطق هدف جهت ارئه خدمات هدفمند معین کنیم.

منصوری با اشاره به مشکلات مجتمع آبگرم دهلران یادآور شد: شرکت سیاحتی و گردشگری با ۳۰ شرکت زیرمجموعه در بنیاد علوی داریم و کار بازدید از را منطقه در دستور کار قرار می‌دهیم تا از ظرفیت گردشگری منطقه در جهت درمانی کمک کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه اضافه کرد: گروه اقتصادی بنیاد ماموریت دارد تا زمینه‌های اجرای صنایع تبدیلی کشاوری را در منطقه بررسی و در صورت توجیه اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کنیم که فعالیت‌هایی انجام شود.

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اقداماتی را در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و زیرساختی استان ایلام آغاز کرده‌اند که امروز شاهد بهره‌برداری از مرکز درمان گستر بخش دشت عباس هستیم.

افزایش بسته حمایتی مادران باردار از یک هزار و ۶۰۰ بسته به ۲ هزار بسته، تامین آمبولانس برای مرکز دشت عباس، کمک به تهیه دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان شهدای دهلران و ایجاد خانه عالم در دشت عباس از جمله قول‌هایی بود که مدیرعامل بنیاد علوی به مسوؤلان و مردم شهرستان دهلران و بخش دشت عباس داد.

شهرستان مرزی دهلران در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرارا دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است