امام جمعه دهلران

شهادت سردار سلیمانی به جبهه مقاومت انگیزه مضاعف می‌دهد

شهادت سردار سلیمانی به جبهه مقاومت انگیزه مضاعف می‌دهد

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی  در آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام عمر با برکت خود را صرف جهاد در راه خدا کرد و شهادت پاداش این تلاش بی‌وقفه بود.

وی افزود: بدون شک با شهادت و عروج خونین حاج قاسم راه او ادامه خواهد یافت و انتقام سختی در انتظار تروریست‌های آمریکایی است.

امام جمعه دهلران شهید سلیمانی را چهره بین‌المللی مقاومت توصیف کرد و یادآور شد: همه دلبستگان خط مقاومت خونخواه او هستند و همه بدانند که خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام موسوی ولایت‌مداری را از خصوصیات بارز شهید سلیمانی ذکر و تاکید کرد: این شهید بزرگوار بیش از ۴۰ سال در راه اعتلای اسلام و ایران شجاعانه جنگید تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز مردم همه عزادار این قهرمان و سردار جهبه مقاومت هستند.

وی با اشاره به خوی اشغالگری آمریکا گفت: هرجا آمریکا باشد فتنه، خونریزی و ویرانگری است و حضور آنان در خاورمیانه و شرق آسیا معنا ندارد و تنها به افزایش تنش و درگیری می‌انجامد.

امام جمعه دهلران اضافه کرد: خون پاک شهید سلیمانی اهداف و موقعیت‌های آمریکا را از بین خواهد برد.

مداحی و نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه‌های آئین گرامیداشت شهادت سلیمانی در دهلران بود.

روز گذشته هم مردم ولایت‌مدار دهلران به مناسبت گرامیداشت شهادت سلیمانی در خیابان این شهر راهپیمایی کردند و انزجار خود را از ترویسم اعلام و بر ادامه عهد و پیمان خود با ولایت و شهدا و راه شهید سلیمانی تاکید کرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

 

برچسب‌ها

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است