ستاد ساماندهی جوانان

نشست ستاد ساماندهی جوانان

نشست ستاد ساماندهی جوانان

 فرماندار دهلران در این نشست  به حدود دو هزار واحد مسکن مهر دهلران اشاره و افزود:زوج های جوان و متقاضیان واجد شرایط می توانند از این طریق صاحب سرپناه شوند و این کار نقش مهمی در کاهش قیمت مسکن و زمین دارد.

سید حسینعلی موسوی  به تصمیمات ستاد ساماندهی جوانان اشاره و افزود:هدف از این جلسات همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده برای تسهیل در امر ازدواج و فرهنگ سازی در این زمینه وتامین مسکن جوانان است.

فرماندار دهلران  اشتغال را از دیگر موضوعات مهم جوانان ذکر کرد و افزود:دولت در این راستا و برای اشتغال جوانان بیش از 180میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان در اختیار متقاضیان کسب و کار قرار داده است.

وی گفت:باید جوانان را به سمت استفاده از تسهیلات اشتغال تشویق کرد تا صاحب شغل و درآمد پایدار شوند و نیاز است مسئولان در این مسیر روند را تسهیل و بانک ها نیزهمکاری کنند و یاریگر جوانان در این زمینه باشند.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران هم گفت: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان باید با همت و تلاش مضاعف زمینه تسهیل در رفع مشکلات جوانان را فراهم کنند.

رحم خدا شیخ محمدی افزود: اعضای ستاد در جهت اجرای مصوبات با توجه به اهمیت موضوع جوانان همت کنند.

رئیس اداره راه وشهرسازی دهلران هم گفت:مسکن مهر دهلران با آماده واگذاری به زوج هیا جوان و متقاضیان می باشد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

بهروز دشتی از پیشرفت میانگین 75 درصدی مسکن مهر دهلران خبرداد و گفت: در گذشته تعدادی از واحدهای مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان وجوانان واگذار شد و جوانان می توانند از ظرفیت مسکن مهر برای خانه دار شدن بهره مند شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم گفت:همه باید هم در جایگاه حقیق و هم حقوقی تسهیل کننده امر ازدواج برای جوانان باشیم.

مهدی تاجدینی بر نامه ریزی مستمر و هدفمند را برای حل مشکلات جوانان در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

رئیس شوری شهر دهلران هم از اقدامات و چاره اندیشی مسئولان برای رفع مشکلات جوانان گفت و افزود:همت و تلاش،برنامه ریزی،دلسوزی،درک جوانان و داشتن برنامه می تواند در حل مشکلات جوانان موثر واقع شود.

غلامرضا موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران هم گفت:جوانان سرمایه های ارزشمند و تاثیر گذار جامعه هستند که مسئولان و متولیان واعضای ستاد جوانان باید موضوعات آنها را بصورت ویژه و کارشناسی مد نظر قرار دهند.

رحمان جابری افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان باید پای کار باشند و با خلاقیت و بهره گیری از همه ظرفیت ها و دوری از بروکراسی های اداری پیگیر حل مشکلات جوانان و تسهیل کننده امور جوانان باشند.

حجت شرفی رئیس بانک ملی دهلران هم گفت:در سال جاری 20میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به یکصد و 17 زوج جوان در این شهرستان پرداخت شد.

حسن چراغی رئیس بانک کشاورزی هم از پرداخت 350فقره وام ازدواج خبرداد و افزود: در این راستا تسهیلاتی بالغ بر 570میلیارد ریال به زوج های جوان پرداخت گردید.

حیدر حسینی رئیس بانک سپه گفت: تا کنون موفق شدیم 65 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 11میلیارد و 250میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است