در 22 بهمن

ندای استکبار ستیزی مرزدار دهلرانی خواب دشمن را اشفته کرد

ندای استکبار ستیزی مرزدار دهلرانی خواب دشمن را اشفته کرد

مردم دهلران در یوم الله 22 بهمن به خیابان ها آمدند تا بار دیگر خواب دشمنان را آشفته و لرزه بر تن آنان بیاندازند و بگویند هنوز هم مردم از زور و ستم بیزارند و انقلاب خود را برای تبری از ظلم وستم همیاری کرده و می کنند.

آری همه آمده بودند اعم از پیر و جوان و مردم و زن تا فریاد بزنند که هیچگاه ظلم و ستم  پایدار نخواهد ماند و ما مردمی آزاده هستیم که تا آخرین قطره خون به تاسی از امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا و شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم و سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمن می ایستیم و میدانیم که وعده خداوند در راه مبارزه با ظلم  پیروزی است.

مردم مرزدار دهلران با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی و شعارهای استکبار ستیزی ندای مرگ بر آمریکا و اسرالئیل سردادند و بار دیگر وحدت و اسنجام و برداری خود را به نمایش گذاشتند و با آرمانهای امام و انقلاب و رهبری بیعت کردند.

دهلرانی ها این بار در اربعین سردار دل ها با شکوه خاصی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند و با انرژی تر از گذشته استکبار جهانی را محکوم و بر ادامه مسیر پر افتخار و سر بلندی ایران اسلامی تاکید کردند .

نسل جوان در این شهرستان مرزی با حضور پر رنگ خود به دشمنان نشان دادند که مسیر انقلاب را بخوبی درک کرده و به رهبر انقلابارادت دارند و فرامین رهبری را با دیده دل می پذیرند و عاشق انقلاب ارزشها و شهدا و بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و به عشق انقلاب و امام و پرچم جمهوری اسلامی و رهبری آمده اند تا بگویند هیچگاه به دشمنان اجازه جولان نخواهند داد و بر عهدی که همه امت با انقلاب دارند پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر گفت:امام امت با انقلاب اسلامی استبداد را از این کشور و منطقه جغرافیایی ریشه کن و بجای آن نهال آزادی و اعتماد به نفس و خود باوری بوجود آورد و وابستگی مطلق به قدرت های بیگانه را از بین برد.

سید محمد باقر هاشمی  گفت: امام با انقلاب اسلامی زمینه را فراهم کرد که مردم در تعیین سرنوشت و حاکمیت بر سر نوشت خود دخالت و انتخابات و رجوع به مردم در انتخابات ها محقق گردید.

وی با اشاره به نقش انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: همه کسانی که در کشور مسئولیت دارند به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق مردم انتخاب شده اند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:امام راحل هر آنچه نیاز یک ملت برای عزت،اقتدار،پویایی،بالندگی و پیشرفت بود پیش روی آنها گذاشت تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان مشکلات جامعه اعم از تورم،گرانی،بیکاری و مسکن و مشکلات جوانان را می دانند و برای رفع آنها تلاش می کنند، افزود: دشمن علی رغم همه موج سواری ها نتوانست اراده ملت را بشکند و مردم در مقابل دشمن با همه سختی ها ایستاده اند و نتیجه هم شکست دشمن و افق روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه هاست.

هاشمی به معامله قرن هم اشاره و گفت: این کار هیچ دستاوردی برای آمریکا و اروپا و استکبار جهانی ندارد و مانند کمپ دیوید و اسلو و اناپولی محکوم به شکست است.

به چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره و گفت: برای ضعف و زبونی آمریکا و همپیمانانش همین بس که نتوانستند در میدان نبرد و میدان فکر و اندیشه و طراحی و عملیات با این سردار بزرگ مواجه شوند و بزدلانه وی را به شهادت رساندند.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی از جوانان امروز کسانی را در مکتب امام حسین (ع) چون شهید حججی پرورش داد و توانست فاطمیون،زینبیون،عباسیون،حیدریون را سامان دهد و از جوانان سوری جیش الوطنی را بوجود آورد که در مقابل داعش بخوبی مبارزه کردند.

در پایان نیز قطعنامه سراسری قرائت و با تکبیر های خروشان راهپیمایان مورد تائید قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است