معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

تحریم ها را با همبستگی ملی شکست خواهیم داد

تحریم ها را با همبستگی ملی شکست خواهیم داد

محمد نوذری در همایش فرمانداران در دهلران اظهار داشت: کشورمان امروز در مقابل یک جنگ همه جانبه اقتصادی قرار دارد و در این عرصه همه ساختارهای یک نظام مورد هجمه قرار می گیرد.
وی افزود: بهترین رویکرد برای عبور از این شرایط، وحدت همه جناح ها و جریانات سیاسی است و فرمانداران و ائمه جمعه در این زمینه وظایف برجسته ای دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به جشن های 40 سالگی انقلاب یادآور شد: در دهه فجر پروژه های مهم و تاثیرگذاری در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود که همه در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت هستند.
نوذری با اشاره به مرز چیلات و اقدامات صورت گرفته برای زیرساخت ها و اهمیت آن به لحاظ اقتصادی و اربعین افزود: رایزنی های استاندار ایلام با استاندار میسان و وزیر کشور عراق برای گشایش این مرز و پیگیری ها از طریق وزارت کشور و امور خارجه همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه کارهای مرز چیلات و زیرساخت های آن تکمیل شده و نیاز است طرف عراقی پای کار بیاید.
وی به سوابق دهلران در دوران دفاع مقدس و اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های تاثیرگذاری اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی متناسب با این ظرفیت ها در حوزه های کشاورزی، نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی، بهداشت و درمان، زیرساخت ها، مبلمان شهری و سامانه گرمسیری انجام شده و جا برای کار باز هم وجود دارد.
فرماندار دهلران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه های مختلف و راه اندازی ال نی جی ، پتروشیمی و سرمایه گذاری ها دولت گفت: نگاه دولت و توجه ویژه سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، معاونان و تیم کاری وی شهرستان دهلران را در مسیر توسعه پایدار قرار داده است.
سید حسینعلی موسوی افزود: در دهه فجر 74 پروزه با اعتبار یک هزار و 70 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
وی به مطالبات مردم شهرستان پرداخت و گفت: ارتقا دهستان دشت عباس به بخش با توجه به فراهم بودن ساز و کارها، ارتقا فرمانداری دهلران به فرمانداری ویژه با توجه به فاصله 220 کیلومتری مرکز شهرستان با استان، استقرار مدیریت نفت و گاز در دهلران یا استان با توجه به تولید روزانه 210هزار بشکه نفت در این شهرستان و تولید 92 درصد نفت و گاز غرب کشور در دهلران و چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و مهران با توجه به اخذ ماده 56 و اقدامات خوب در این زمینه از مطالبات مردم هستند.

امام جمعه دهلران هم بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات نظام به مردم تاکید کرد وگفت: درهر جا مسئولیت دارید خدمات نظام و انقلاب را برای مردم بیان کنید.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های چیلات که بصورت جهادی و انقلابی انجام شد افزود: راه اندازی چیلات از مطالبات جدی و بحق مردم است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی با اشاره به اینکه دهلران یکی از مسیر های پرتردد زائران اربعین است گفت: توجه به جاده های شهرستان و حذف نقاط حادثه خیز به جد مد نظر باشد.

امام جمعه دهلران بر ضرورت توجه به بهداشت و درمان شهرستان،مصلی شهر دهلران،حوزه علمیه برادران،رفع مشکلات بیکاری در شهرستان با توجه به تحصیلکرده های بیکار و استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی در پروژه را مورد تاکید قرار داد.

موسوی ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، ارتقا دهستان دشت عباس به بخش،توجه به بودجه اربعین شهرستان،هدایت مسیر آبگرم،توجه به اعتبارات شهرداری ها،سرکشی مسئولان و مدیران کل از شهرستان و رعایت جوانب مدیریت  در عزل و نصب ها را نیز یادآورد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است