دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی

۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شد

۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شد

رحمان جابری اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافته و  ۷۰ اثر به این  دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره قراربود نیمه دوم اسفند سال جاری برگزار شود اما به علت شیوع ویروس کرونا و بخش نامه های ابلاغی وزارت مبنی بر لغو کلیه برنامه ها و جشنواره ها در راستای حفظ سلامت جامعه به سال آینده موکول شده است. 

دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی یادآور شد: تمام سعی مسوولان برگزاری بر این بود که بازبینی آثار قبل از سال صورت گیرد اما با توجه به شرایط کنونی و موضوع ویروس کرونا، امکان  بازبینی در مقطع کنونی وجود ندارد.

جابری هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی و از جان گذشتگی فرزندان ایران در دوران دفاع مقدس به نسل جدید و ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: اثر برگزیده این رویداد به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافته و چند اثر شاخص جشنواره نیز به جشنواره‌های مختلف کشور معرفی خواهد شد.

وی از همراهی و همدلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش استان ایلام که بار اصلی این جشنواره بر دوش آنهاست تقدیر کرد و گفت: با وحدت و همدلی که وجود دارد بطور یقین چهارمین دوره این جشنواره نیز با شکوه مثال زدنی در مشهد شهیدان دهلران قهرمان برگزار خواهد شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است