فرماندار دهلران

ورود خودروهای غیربومی به دهلران ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به دهلران ممنوع است

مجید عسگری در سومین نشست ستاد مبارزه با کرونا در دهلران اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.


وی تاکید کرد: پذیرش مسافر و چادر زدن در طبیعت، پرداخت وجه نقد در نانوایی ها، استقرار دامداران غیر بومی، برگزاری جلسات انتخاباتی تا اطلاع ثانوی، فعالیت آرایشگاه ها ، دوره گردها و هرگونه رویداد ورزشی و فرهنگی، مراسمات پنجشنبه آخر سال و زیارت قبور و مراسمات عزاداری و فاتحه خوانی در مساجد و حسینیه ها در شهرستان ممنوع است.


فرماندار دهلران بر ضرورت ارایه خدمات در جهت سوختگیری وسایل نقلیه توسط جایگاه داران تاکید کرد و افزود: ضدعفونی نازل های سوختگیری، ادامه ضدعفونی شهرها و بخش ها و روستاها و تمامی شرکت ها و ادارات نیز در دستور کار باشد.


عسگری از تعطیلی تمام شرکت های بخش خصوصی و پتروشیمی و ان جی ال و جلوگیری از ورود پرسنل غیربومی این شرکت ها تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: بازگشت افراد به محل کار بعد از تعطیلات با شرایط خاص و قرنطینه ممکن است.


وی بر ضرورت جمع آوری دوره گردها و متکدیان در شهرها و روستاها تاکید کرد و افزود: موضوع زنبورداران در کنار روستاها و مزارع کشاورزی نیز به جد در دستور کار قرار گیرد.


رئیس شورای سلامت دهلران افزود: تامین الکل و ژل مورد نیاز مردم، کنترل بازار، واحدهای خبازی، ضدعفونی خودپردازها، فعال کردن میز خدمت در ادارات، به تعویق انداختن خریدهای نوروزی توسط مردم، ارائه خدمات غیرحضوری ادارات به مردم و در صورت نیاز طرح زوج و فرد کردن ترافیک شهر دهلران اعمال شود.


وی بر ضرورت کنترل فضاهای مجازی توسط پلیس فتا در خصوص هر گونه شایعه تاکید کرد و گفت: سلامت مردم خط قرمز است و با مخلان سلامت مردم برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد و کسانیکه تعمدی بهداشت عمومی مردم را به مخاطره اندازند، مجرم هستند.


حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز با تقدیر از اقدامات استاندار ایلام، فرماندار و شورای تامین و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مبارزه با کرونا گفت: بخاطر اهمیت موضوع نماز جمعه تعطیل شده و همه باید اصول بهداشت فردی و اجتماعی رعایت کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است