فرماندار دهلران

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در دهلران نگران کننده است

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در دهلران نگران کننده است

 مجید عسگری در جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت : خوشبختانه با همکاری همه ادارات و سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان اقدامات مناسبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفت .

وی بیان داشت : مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دهلران به گونه‌ای پیش رفت که دو هفته آمار ثابت ماند و دهلران به عنوان یک شهر سفید در کشور معرفی شد.

عسگری افزود : متاسفانه طی هفته جاری شاهد افزیش افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان هستیم که آمار بسیار نگران کننده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران گفت : با توجه به اینکه شهرستان دهلران در همجواری استان خوزستان قرار گرفته است شهروندانی که در قصد سفر به شهر های دزفول و اندیمشک دارند حتما باید رعایت اصول بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند حتی المقدور از مسافرت های غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند.

وی تصریح کرد : افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان نشان داد که گرما روی این ویروس هیچ تاثیری ندارد و شهروندان دهلرانی باید به این نکته توجه جدی داشته باشند و به تصور اینکه گرما این ویروس را از بین می برد از رعایت بهداشت غافل شوند.

عسگری گفت : انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود و خانواده‌هایشان و پیشگیری از این ویروس در خانه بمانند و کمک کنند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

فرماندار دهلران افزود : شهرداری‌ها و دهیاری ها نیز در راستای گندزدایی سطح شهر و روستاها مجددا فعالیت خود را شروع کنند.

وی بیان داشت : خوشبختانه رسانه‌ها در سطح شهرستان در راستای اطلاع‌رسانی مبارزه با ویروس کرونا به خوبی پای کار آمدند که جای تقدیر دارد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است