نشست هنرمندان و ورزشکاران

نشست صمیمی ورزشکاران و هنرمندان با فرماندار دهلران

نشست صمیمی ورزشکاران و هنرمندان با فرماندار دهلران

هنرمندان و ورزشکاران دهلرانی در فضایی صمیمی و در اولین روز کاری فرمانداربا وی دیدار کردند.

در این دیدار نماینده های هنرمندان و ورزشکاران مطالب و موضوعات،راهکارهاو پیشنهادات خود را مطرح کردند.

بیان ظرفیت های هنری و ورزشی شهرستان و پیشرفت ها و کسب عناوین مختلف و نبود امکانات و فضاهای مورد نیاز از جمله موضوعاتی بودند که جامعه هنری و ورزشی دهلران با فرماندار در میان گذاشتند و از فرماندار در جهت رفع مشکلات این دو حوزه استمداد طلبیدند.

فرماندار دهلران هم در این نشست با اشاره به جایگاه هنرمندان و ورزشکاران در جامعه گفت:خواسته ها و مطالبات ورزشکاران همه در راستای کسب موفقیت های بیشتر است و این مسایل و موضوعات حتما پیگیری خواهند شد .

وی بر ضرورت فصلی کردن این جلسات و تخصصی برگزار کردن آنها تاکید کرد و افزود:توجه به زیرساخت های ورزش و هنر شهرستان و تلاش مدیران شهرستانی و مدیران کل برای جذب اعتبارات ملی همطراز با اعتبارات شهرستان باید به جد دنبال شود تا شاهد رفع مشکلات این حوزه ها باشیم.

عسکری جهش در اعتبارات فرهنگ و هنر،تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دهلران و ارتقا اعتبارات ورزش و جوانان شهرستان در کمیته برنامه ریزی را مورد تاکید قرار داد و گفت:تعمیر و تجهیز و استاندارد سازی فضاهای ورزشی یک نیاز است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های هنری  شهرستان و مطرح بودن تئاتر شهرستان در کشور گفت:حضور هنرمندان شهرستان در جشنواره های مختلف و کسب عناوین برتر گویای برتری هنری و فرهنگی است.

مهدی تاجدینی گفت:۴۰۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای هنرمندان جذب و پرداخت شد.

وی از جذب دو فقره تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای موسسات هنری خبرداد و افزود:یکصد نفر از هنرمندان شهرستان تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند.

مدیر اداره ورزش دهلران هم استعدادهای ورزشی شهرستان را یاد آور و گفت:٣٢هیئت ورزشی در شهرستان با دو هزار ورزشکار سازمان یافته فعال هستند.

رحم خدا شیخ محمدی با اشاره به اینکه ۵۱نفر از ورزشکاران در مسابقات بین المللی و کشوری و منطقه ای رتبه های اول تا سوم کسب کرده اند افزود:۱۰ ورزشکار شهرستان به تیم ملی در رشته های مختلف دعوت و شش نفر هم عضو تیم ملی هستند.

وی توجه به امکانات ورزشی را متذکر شد و گفت:ورزش دهلران برای ساماندهی و توسعه فضاهای ورزشی نیازمند اعتبار می باشد.

نماینده انجمن هنرهای تجسمی و ادبی وتئاتر و خوشنویسی ونماینده هیئت های ورزشی در رشته های مختلف نیز نظرات و پیشنهادات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است