همزمان با اولین روز از هفته دولت

گلزار شهدای گمنام دهلران غبار روبی و با خانواده شهدای دولت دیدار شد

گلزار شهدای گمنام دهلران غبار روبی و با خانواده شهدای دولت دیدار شد

فرماندار دهلران در این آئین ها با گرامیداشت ایام محرم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و شهدای دولت و تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم همه در راه شهدا ثابت قدم باشیم و برای اهداف نظام بعنوان سربازانی خادم تلاش و عمل کنیم.

مجید عسگری به تلاش مجموعه اداری شهرستان برای پیشبرد اهداف نظام و دولت در همه حوزه ها اشاره و افزود:سرمایه گذاری های دولت در پروژه های نفت و گاز و اب و خاک و کشاورزی موجب تحولات بسیاری در شهرستان شده است.

وی به تحریم های یک جانبه و حقانیت نظام اشاره و گفت:امروز امریکا در تصویب قطعنامه و مکانیزم ماشه تنها مانده و این هم برگ دیگری بر افتخارات نظام و دولت و ملت است.

فرماندار دهلران با اشاره به ۵۲ پروژه قابل بهره برداری و کلنگ زنی در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال گفت:با توجه به شرایط کرونا این پروژه بصورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر ستاری معاون علمی رئیس جمهور در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شوند.

عسگری به تامین اعتبارات پتروشیمی دهلران از محل صندوق توسعه ملی و ادامه پروژه بر اساس طرح اولیه اشاره و افزود:ان جی ال دهلران نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست ضمن اینکه پروژه نفتی دانان نیز با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

امام جمعه دهلران هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات و تلاش های فرماندار شهرستان و مدیران شهرستان گفت:هفته دولت هفته بیان عملکردها و خدمات نظام و دولت است و می طلبد دولت در سال پایانی خود پروژه های نمیه تمام را تکمیل کند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی پروژه پل زال به دهلران و چیلات را از پروژه های مهم دانست و بر توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان به اندیمشک ومهران تاکید و افزود:تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام و اشتغال جوانان ضرورت دارد.

وی به نگاه خدایی و ولایی و اخلاص شهدا اشاره و افزود:همه داشته های امروز مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است