دستگیری زندانیان فراری

زندانیان فراری از زندان ایلام دستگیر شدند

زندانیان فراری از زندان ایلام دستگیر شدند

صابر نجومی عصر گفت: ظهر امروز 2 متهم که از زندان ایلام برای روند رسیدگی پرونده خود به دادگاه عمومی و انقلاب دهلران در حال انتقال بودند، حین جابجایی با ماموران درگیر و در منطقه نصریان دهلران مبادرت به فرار می کنند.


وی افزود: این افراد پس از کمتر از 2 ساعت توسط نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه سه گلال دهلران در حین فرار از مرز محاصره و دستگیر شدند.


دادستان دهلران تاکید کرد: خوشبختانه هیچ یک از ماموران انتظامی زخمی نشده است و تنها یکی از متهمان به صورت جزئی زخمی شده که برای درمان به اورژانس انتقال داده شده است.


نجومی در خصوص این سوال که آیا فرار متهمین از قبل طرحی شده است یا نه گفت: طبق بررسی های صورت گرفته این اتفاق از قبل برنامه ریزی نشده و هیچ گونه همدستی در این راستا وجود نداشته است و تنها در پی غفلت ماموران مبادرت به فرار کردند .


وی یادآور شد: جرم یکی از این متهمان قاچاق اسلحه بوده که به 15 سال حبس محکوم شده است و متهم دگیر نیز به جرم قاچاق به پنج سال حبس محکوم شده است ولی برای این دو متهم پرونده های دیگری در جریان است که منجر به صدور رای نشده است و امروز هم برای روند رسیدگی به پرونده های مفتوح خود از زندان ایلام به دادگاه دهلران در حال انتقال بودند که اقدام به فرار کردند ولی موفق نشدند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است