مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام

۱۸ پروژه نیمه‌تمام ورزشی ایلام تا پایان سال تکمیل می‌شود

۱۸ پروژه نیمه‌تمام ورزشی ایلام تا پایان سال تکمیل می‌شود

مظفر علیشایی در دیدار با فرماندار دهلران افزود: این پروژه‌ها از پیشرفت بالای ۷۰ درصد برخوردار هستند و برای تکمیل آن‌ها ۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی با اشاره به ۶۶ پروژه ورزشی استانی و ۲۹ پروژه ملی ورزشی در استان اظهار داشت: برای پروژه‌های استانی ۴۴۰ میلیارد ریال و برای پروژه‌های ملی نیز ۱۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

علیشائی با اشاره به ۱۳ زمین چمن مصنوعی در استان و هزینه اعتباری ۵۲ میلیارد ریالی برای آن‌ها گفت: هفت سالن ورزشی نیز در استان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال سه سالن از آنها بهره‌برداری شود.

وی سرانه ورزشی در کشور را بین ۷۰ تا ۷۲ سانتیمتر عنوان کرد و افزود: این سرانه در استان ایلام ۹۱ سانتیمتر است که از حد میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تعهد سرمایه‌گذار در یک دوره ۶ ماهه برای تکمیل استخر شنای دهلران خبر داد و گفت: اعتبار اولیه پیش‌بینی شده برای این پروژه ۱۲ میلیارد ریال است که سرمایه‌گذار مدعی بیشتر است و این موضوع باید در کمیسیون بررسی و در خصوص افزایش هزینه‌کرد آن تصمیم‌گیری شود اما سرمایه‌گذار باید در این فرصت ۶ ماهه پروژه را تکمیل کند و هرچه تعلل کند از دوره پیمانش کم و برای بهره‌برداری زمان کمتری دارد.

علیشائی از بهره‌برداری ۳۲ خانه ورزش روستایی در استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی ما بهره‌برداری از ۱۰۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال است و برای هر خانه ورزش روستایی ۱۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.

فرماندار دهلران هم با اشاره به ۱۰ پروژه ورزشی در دست اقدام در این شهرستان گفت: برای این پروژه‌ها حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

مجید عسگری اولویت دولت را تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و اظهار داشت: تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی روستایی بردی و وحدت از ضروریات است.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی دهلران در همه رشته‌ها افزود: توجه به وسایل سرمایشی و گرمایشی و تعمیر و تجهیز امکان ورزشی بصورت ویژه مد نظر باشد.

فرماندار دهلران خواستار تسریع در عملیات اجرایی تکمیل استخر شنای دهلران، توجه به پیست و روشنایی و تامین آب مورد نیاز زمین چمن دهلران و تامین ۱۵۰ میلیون ریال برای سایت پروازی پاراگلایدر در تنگه تاپو شد که مورد موافقت مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفت. 

استان ایلام دارای ۴۶ هیات ورزشی با ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته فعال است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است