فرماندار در یادواره شهدای سلامت

خدمات دولت در حوزه سلامت بی نظیر و قابل تحسین است.

خدمات دولت در حوزه سلامت بی نظیر و قابل تحسین است.

فرماندار دهلران در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت گفت:این روزها یاداور روزهای سختی است که همه دشمنان با تجهیز و حمایت از رژیم بعثی وصدام می خواستند نظام نوپای اسلامی را از بین ببرند و هدف ساقط کردن نظامی بود که در عصر جدید و با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی بوجود امد.

عسگری  با تقدیر از جهاد و از جان گذشتگی مدافعان سلامت گفت:تلاش و مجاهدت کادر درمانی در شهرستان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان قدر دان مدافعان سلامت هستند چرا که برای سلامت مردم از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز درمان یا پیشگیری قطعی برای کرونا ویروس بدست نیامده گفت:همه ی ما باید در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تشدید خود مراقبتی در صحنه مبارزه با کرونا به مدافعان سلامت کمک کنیم.

عسگری بخ خدمات و اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره و افزود: دولت در حوزه سلامت بخوبی وارد عمل شده است و این را در زوند درمان مردم شاهد هستیم.

وی به طرح تحول سلامت هم اشاره و افزود: طرح تحول سلامت در واقع منجر به تحول در حوزه سلامت برای اقشار محروم شد و امروز مردم دیگر نگران هزینه درمانی و بیمارستانی نیستند.

فرماندار دهلران همچنین به تامین تجهیزات در مانی در شهرستان اشاره و افزود: امروز در مزنیه تامین تجهیزات مورد نیاز درمانی در شهرستان شاهد تحول هستیم و روز به روز این امکانات به روز رسانی می شود و این از کارهای خوب دولت می باشد.

نماینده دولت در این شهرستان افزود: سلامت مردم برای دولت مهم است و بر این اساس در این حوزه شاهد خدمات خوب دولت و رضایت مندی مردم هستیم.

فرمانده سپاه دهلران هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:هر چه ما داریم از خون شهداست و برای همیشه دفاع مقدس بعنوان نماد عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار است۰

سرهنگ علی آبدونی افزود:مدافعان سلامت جهاد گران عرصه خدمت به مردم در شرایط سخت کرونا هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

در پایان از مدافعان سلامت در شهرستان تقدیر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است