نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی

روند بکارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز باید اصلاح شود

روند بکارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز باید اصلاح شود

 

بهزاد علیزاده شامگاه شنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه های نفت و گاز دهلران با حضور رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در محل پروژه ان جی ال دهلران با اشاره به ظرفیت های نفت وگاز این شهرستان افزود: نیاز است کارگروهی در مرکز متشکل از اعضای کمیسیون انرژی و مدیران مربوطه در استان و وزارت نفت، مشکلات حوزه نفت و گاز در استان و بویژه دهلران را دنبال کنند.

وی بر ضرورت بهره گیری از نیروهای بومی در شرکت های نفت و گاز در منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: سال هاست که دانشگاه های علمی و کاربردی و آزاد در دهلران مشغول تربیت نیروی متخصص هستند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بومی ها در پروژه هایی که تازه شروع شده اند، ضروری است و باید روند بکارگیری بومی ها در پروژه های جدید اصلاح شود و مثل سایر پروژه هایی نباشد که در گذشته شروع شده اند.

نماینده جنوب ایلام خواستار استفاده از ظرفیت نفت در حوزه عمرانی و آبادانی منطقه تحت عنوان مسئولیت اجتماعی شد و گفت: رقم را در پروژه ها در حوزه اجتماعی مثل پروژه پایدار غرب و سهم چهار درصد شهرستان را مشخص کنید.

علیزاده افزود: جاده های دهلران به سمت مهران و اندیمشک نیازمند توجه ویژه است و وزارت نفت بخاطر پروژه هایش از این جاده ها استفاده می کند و می طلبد به این جاده ها توجه کند.

وی بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال و پتروشیمی تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه میادین نفتی با اولویت میادین مشترک از دیگر درخواست هاست.

علیزاده خواستار راه اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی عین خوش شد و تاکید کرد: استقلال شرکت نفت و گاز از مطالبه های مردم و مجمع نمایندگان استان است و باید شرکت  نفت و گاز منطقه ایلام تاسیس شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است