نماینده حوزه جنوب در مجلس یازدهم

برنامه محوری،تعامل و مصالح مردم از مهمترین رویکردهاست

برنامه محوری،تعامل و مصالح مردم از مهمترین رویکردهاست

بهزاد علیزاده در نشست شورای اداری دهلران  با اشاره به اقدامات خوب در حوزه ظرفیت های دهلران گفت: علی رغم هم این اقدامات هنوز دهلران به جایگاه واقعی خود نرسیده و نیاز است برای بهره گیری بیشتر از این مزیت ها نکاتی را مد نظر قرار دهیم.

وی بر مردمداری تاکید و گوش شنوا داشتن برای شنیدن حرف مردم و و برنامه برای حل مشکلات آنها تاکید کرد و گفت:تعامل از دیگر موضوعات است که هم بین دستگاه ها و هم بین لایه های مختلف اجتماعی باید دنبال کرد .

نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم و اینکه وکیل همه مردم و مطالبات انها هستم گفت:اهل تعامل با همه مدیران در سطح شهرستان،استان و ملی  هستم ولی خط قرمز من مردم و مصالح انها هستند و اجازه نمی دهم کسی حقوق مردم را نادیده بگیرد ودعوای ما بر سر مصالح مردم و تعامل بر سر مصالح مردم است و مجمع نمایندگان استان در کنار هم پیگیر دغدغه ها و گرفتاری های مردم هستند.

علیزاده  برنامه محوری و تهیه سند و برنامه برای پیشبرد امور را متذکر شد و گفت:نیازمندیها بیشتراز منابع است و برای استفاده بهینه از منابع باید برنامه مشخص داشته باشیم.

وی با تاکیدبر اینکه نه فرصت از دست می دهم و نه اجازه می دهم دیگران فرصت سوزی کنند افزود:تهیه سند جامع با تبعیت از سندهای بالادستی یک ضرورت است ضمن اینکه من چیزی از مردم پنهان نخواهم کرد و همه چیز را اطلاع رسانی می کنم و مردم محرم هستند وفرصت های که دراختیار ماست باید به بهترین نحو در راستای خدمت به مردم سپری شود.

نماینده مجلس یازدم حوزه جنوب به سفر کمیسیون انرژی مجلس به شهرستان و پیگیری ها در این حوزه توسط نمایندگان استان اشاره و گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام نفت و گاز و بکارگیری بومی ها در این نشست به جد پیگیری شد.

وی چهار خطه کردن دهلران اندیمشک  و مهران و تسریع در عملیات جاده چمسرخ را از دیگر موضوعات و دغدغه ها ذکر کرد و افزود: پیگیری احداث خط آهن از کرمانشاه به ایلام و اندیمشک هستیم و خواستار اجرای عملیات کاری در 4 قسمت از جاده چمسرخ برای تسریع در کار هستیم.

علیزاده از پیگیری ها در خصوص مرز چیلات و استفاده از مرز خبرداد و گفت:بخشی مربوط به کارهای زیرساختی و بخشی هم مربوط به پیگیری ها از طریق وزارت خارجه است که هر دوم مورد را با جدیت دنبال می کنم.

وی به پیشرفت 52درصدی سد میمه هم اشاره و گفت:تلاش برای تخصیص اعتبارات بیشتر برای  این پروژه و از طرفی تکمیل سامانه گرمسیری و تحت پوشش قرار دادن اراضی بیشتری از شهرستان نیز در دستور کار است.

نماینده حوزه جنوب خواستار تسریع در عملیات طرح پهله و پرچینه،ساماندهی آبگرم و تکمیل عملیات گازرسانی به دو بخش سراب میمه و زرین آباد و برخی از روستاها و احداث نیروگاه 500مگاواتی عین خوش شد و گفت: کارخانه سیمان دهلران آینه دق مردم شده است و نمی دانم  چه داستانی پشت این قضیه می باشد که سال هاست  کارخانه سیمان دهلران معطل مانده است دراین خصوص حتما به اتفاق استاندار ایلام بصورت ویژه این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت  سرمایه گذار در صنایع کوچک و متوسط در شهرستان تاکید و گفت:استقرار ادارات در دشت عباس و سراب میمه از دیگر مطالبات مردمی است که پیگیری می شوند.

وی با تقدیر از حضور مردم در شرایط سخت کرونا و مسایل اقتصادی در پای صندوق رای گفت:امیدوارم با وحدت و برادری میان مردم و همه سلایق و علایق اعتماد مردم را با خدمت و کار و تلاش و پیگیری مطالبات انها پاسخ  دهم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است