دیدار مردمی

فرماندار دهلران با مردم بخش های زرین آباد و سراب میمه دیدار کرد.

فرماندار دهلران با مردم بخش های زرین آباد و سراب میمه دیدار کرد.

فرماندار دهلران   در دیدار با مردم شهر پهله و میمه گفت:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم توطئه ها و جنگ تحمیلی و تحریم ها مسیر تعالی و توسعه را دنبال می کند.

عسگری ایمان و اعتقاد وتبعیت از ولایت و وحدت و انسجام را رمز پیروزی جنگ و دفاع مقدس ذکر کرد و گفت:امروز در نبرد اقتصادی هم باید این موضوعات مد نظر داشته باشیم.

وی گفت:با تمام توان کمر همت به خدمت بسته ام و تمام مصوبات سفر استاندار در دوبخش را پیگیری می کنم.

فرماندار دهلران بر ضرورت بهره وری از حداقل منابع تاکید کرد و گفت:قول می دهم یک لحظه از تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات منطقه غافل نخواهم شد.

وی به ظرفیت های دو بخش اشاره و گفت:شناسایی استعدادهای هر منطقه و حمایت از سرمایه گذاران بومی و توسعه باغات و بوم گردی و شیلات در راستای اشتغال باید مد نظر باشد.

فرماندار دهلران به تحریم های ظالمانه با هدف تفرقه بین ملت و حاکمیت افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت است و باید این امانت را به صاحب اصلی خود بدهیم.

عسکری بر ضرورت استقرار ادارات در بخش سراب میمه تاکید کرد و افزود:گازرسانی به دو بخش و رفع مشکلات در کانون توجه قرار می دهم.

در این دیدارها بخشداران زرین اباد و سراب میمه و شوراهای اسلامی شهرها نیز مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و از خدمات و اقدامات دولت نیز تقدیر کردند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است