با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)

۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان دهلران افتتاح شد

۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان دهلران افتتاح شد

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آیین گفت: مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران در دفاع مقدس جانانه ایستادند و مقاومت کردند و امروز حق این مردم خدمت بیشتر و بهتر است.

محمد نوذری نیکویی و خیراندیشی را از خصلت‌های برجسته ملت ایران دانست و افزود: در این برهه حساس از تاریخ و وضعیت سیاسی که دشمنان دنبال ساقط کردن نظام هستند باید همه دست در دست هم به مردم خدمت کنیم و نقش خیرین و کمک‌های آنان در این بین برجسته است و قدردان آن‌ها هستیم.

فرماندار دهلران نیز گفت: ۹ هزار و ۷۷۵ مترمربع زیربنای این واحدهاست که نقش مهمی در رفع مشکلات مسکن مددجویان دارد.

مجید عسگری افزود: کل اعتبار هزینه شده برای این و احدها بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال است که سهم کمیته امداد ۵۴ میلیارد ریال، سهم خیرین بیش از ۲۱ میلیارد ریال و سهم تسهیلات بانکی نیز ۳۴ میلیارد ریال است.

فرماندار دهلران به وسعت، سوابق دفاع مقدس و ایستادگی مردم دهلران در مقابل دشمن در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: بدلیل نبود مراکز تخصصی درمانی در این شهرستان و هزینه‌های هنگفت جانبی برای ایاب و ذهاب، نیاز است در خصوص اعتبارات ویژه و بصورت موردی به شهرستان توجه شود.

عسگری به نیاز خانواده‌های تحت حمایت به وسایل گرم‌کننده و خنک‌کننده اشاره کرد و خواستار اختصاص اعتبار لازم برای تامین اقلام کالایی آن‌ها شد.

وی با اشاره به کرونا و آموزش دانش‌آموزان به صورت مجازی افزود: نیاز است در خصوص تامین تبلت برای دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت مساعدت ویژه شود.

فرماندار دهلران به گستردگی شهرستان و وسعت آن اشاره کرد و گفت: نیاز است دفاتر امداد در بعضی نقاط راه‌اندازی شوند تا خدمات‌دهی مطلوب‌تر به جامعه هدف امکان‌پذیر شود بر این اساس پیشنهاد می‌شود دفتر کمیته امداد در بخش دشت‌عباس با توجه به پراکندگی روستاها و بعد مسافت با شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

پایان بی‌مسکنی مددجویان دهلران

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با بهره‌برداری از ۱۱۵ واحد مسکن مهر، مشکل مسکن مددجویان دهلران به طور کامل حل شد.

قنبر موسی‌نژاد نیز در این آیین افزود: با بهره‌برداری از این واحدها، دیگر مددجوی فاقد مسکن در شهر دهلران وجود ندارد.

وی یادآور شد: مسکن گران‌ترین و اساسی‌ترین خدمات در امداد است که این افتتاح نشان از پای کار بودن مسوولان و خیرین دارد.

امام جمعه دهلران نیز گفت: خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان بالاترین خدمت است که در نزد خداوند اجر و مزد دارد و مردم دهلران بواسطه حماسه‌آفرینی در دفاع مقدس شایسته بهترین خدمات هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی با اشاره به بخش‌های دورافتاده شهرستان چون زرین‌آباد و سراب میمه خواستار توجه بیشتر به این ۲ بخش از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) شد و افزود: حمایت از مددجویان در همه زمینه‌ها در این شهرستان مورد انتظار است که امیدواریم سفر رییس کمیته امداد کشور منشا خیر و برکت برای شهرستان و مددجویان باشد.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

سیدمرتضی بختیاری به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و مددکاری این نهاد به استان ایلام سفر کرده است.

علاوه بر افتتاح طرح ۱۱۵ واحدی مسکن مددجویان شهرستان دهلران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از منازل شماری از مددجویان و افتتاح چند واحد مسکونی مددجویی در سرابله و چرداول از برنامه‌های سفر رییس کمیته امداد به این استان است.

افتتاح همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی موفق مددجویان و دیدار با چند مددجوی زیر پوشش از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رییس کمیته امداد کشور به این استان است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است