بمناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد

اولین جاده سلامت روستایی در دهلران بهره برداری شد

اولین جاده سلامت روستایی در دهلران بهره برداری شد

با حضور مسئولان محلی شهرستان و بمناسبت هفته تربیت بدنی اولین جاده سلامت روستایی در روستای حاضرمیل از بخش مرکزی دهلران بهره برداری شد.

فرماندار دهلران در این آئین گفت:توجه به ورزش در شهرستان وبویژه مناطق روستایی از موضوعاتی است که هم از طریق احداث خانه های ورزشی روستایی،سالن های ورزشی،احداث زمین چمن های مصنوعی و ایجاد جاده های سلامت در دستور کار است.

مجید عسگری به نقش جاده سلامت در ایجاد فضایی مناسب برای پیاده روی مردم اشاره و افزود: در روستاها ایجاد جاده های سلامت نقش پر رنگ تری در ورزش پیاده روی دارد.

وی با اشاره به توجه دولت به بحث ورزش افزود: تلاش می شود مشکلات روشنایی این مسیر و از طرفی ایجاد کمربند سبز در کنارآن نیز تکمیل شود.

همچنین فرماندار دهلران از پروزه های احداث زمین چمن مصنوعی روستای گلسیری و مراحل تعمیر و مرمت استخر شنای دهلران بازدید کرد.

عسگری در بازدید از زمین چمن مصنوعی روستای گلسیری گفت: این زمین با 50درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه بالغ بر 7میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار دهلران همچنین با اشاره به پیشرفت 70درصدی مراحل تعمیر و مرمت استخر شنای دهلران افزود: تا کنون بالغ بر 15میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به نیاز به 15 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن گفت:امیدواریم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است