در ششمین روز از دهه فجر

75 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی شد

75 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار شامگاه چهارشنبه در حاشیه بهره برداری این پروژه ها به خبرنگار ایرنا گفت:این پروژه ها در زمینه های عمرانی اقتصادی و خدماتی و فرهنگی هستند که 60 پروژه انها بهره برداری و 15 پروژه کلنگ زنی شد.


ایوب درویشی افزود:در مجموع یکهزار و 70 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.


وی با اشاره به اشتغالزایی 928 نفری این پروژه در حین اجرا گفت: این ظرح ها پس از اجرا نیز برای 280 نفر اشتغالزایی دارند.


درو یشی با اشاره به سرعت روند رشد و توسعه دهلران متناسب با ظرفیت های آن گفت:آینده دهلران امیدوار کننده و روند توسعه ان با توجه به حجم پروژه ها رو به رشد می باشد.


فرماندار دهلران نیز گفت: در این سفر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و نماینده مجلس طرح های آبیاری تحت فشار در وسعت و 500 هکتار از منطقه موسیان،برتش و دشت عباس با اعتبار بیش از 110میلیارد ریال بهره برداری شد.


مجید عسکری با اشاره به بهره برداری از ساختمان امور مالیاتی شهرستان با زیربنای یکهزار و 600 متر مربع با اعتبار 21میلیارد ریال افزود:گاز رسانی به سه روستای حاضرمیل،تم تم آب و گلسیری در بخش مرکزی با جمعیتی بیش از دوهزار نفر و با اعتبار280میلیارد ریال از دیگر پروژه ها بود.


وی با اشاره به افتتاح مخزن 10 هزار متر مکعبی آب شرب دهلران با اعتبار 30میلیارد ریال گفت:بهره برداری از شبکه فیبرنوری مهران به دهلران،چیلات و دهلران به دشت عباس با اعتبار136میلیارد ریال در این سفر انجام شد.


عسکری گفت:در حوزه عمران شهری نیز کلنگ پارک بانوان در دهلران با اعتبار9 میلیارد ریال به زمین زده شد و ظرف 6 ماه تکمیل می شود.


فرماندار دهلران بهره برداری از مسجد روستای بیشه دراز را از دیگر طرح ها ذکر کرد و افزود:کلنگ زنی مصلی شهر دهلران با اعتباری بالغ بر78 میلیارد ریال نیز در دهه فجر آغاز شد.


نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم گفت:این پروژه ها هدیه نظام به مردم هستند.


شادمهر کاظم زاده با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: روستاهای بخش مرکزی و بیشتر روستاهای شهرستان نیاز به خدمات بیشتری دارند که مد نظر مسئولان باشد.


در پایان نیز مسجد روستای بیشه دراز در بخش مرکزی افتتاح و امام جمعه دهلران و درویشی معاون استاندار و کاظم زاده نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و عزیزی مدیر کل اوقاف در جمع مردم با تبریک دهه فجر به اهمیت مسجد اشاره و گفتند:مسجد سنگر تعلیم و تربیت اسلامی است و به نقش آن در دوران دفاع مقدس اشاره کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است