فرماندار

فوتی‌های کرونا در دهلران به ۳.۲ درصد کاهش یافت

فوتی‌های کرونا در دهلران به ۳.۲ درصد کاهش یافت

مجید عسگری افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۵۵۳ مورد نمونه گیری از اقشار مختلف انجام شده که از این تعداد یک هزار و ۳۲۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

وی افزود: آمار بهبودیافتگان در این مدت یک هزار و ۲۸۵ نفر است و ۴۴ نفر نیز جام خود را از دست داده اند.

فرماندار دهلران با اشاره به نمونه گیری از یک هزار و ۵۹۷ نفر در ۶ ماهه اول سال جاری افزود: از این تعداد ۷۵۸ نفر مثبت، ۷۳۲ نفر بهبودیافته و ۲۶ نفر نیز فوت شده است.

عسگری به آمار نمونه گیری ها در سه ماهه سوم امسال هم اشاره کرد و گفت: طی این مدت از ۹۲۷ نفر نمونه گیری شده که ۵۴۶ نفر مثبت، ۵۲۸ نفر بهبودیافته و ۱۸ نفر نیز فوت شده اند.

وی از مثبت بودن ۴۷ درصد نمونه گیری ها در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این آمار در سه ماهه سوم امسال به ۵۸ درصد رسیده که نشان از افزایش پنج درصدی موارد مثبت دارد.

فرماندار دهلران درصد بهبودیافتگان موارد مثبت در ۶ ماهه اول امسال را ۵۰/۹۶ درصد اعلام کرد و افزود: این رقم در سه ماهه سوم سال جاری به ۷۰/۹۶ درصد رسیده است.

عسگری درصد فوتی های موارد مثبت در ۶ ماهه اول سال جاری را ۳،۴ درصد ذکر کرد و گفت: این آمار در سه ماهه سوم امسال ۳،۲ درصد بوده که نشان از کاهش دارد.

وی عادی انگاری شرایط کنونی را زنگ خطر جدی دانست و افزود: مردم باید بیشتر از گذشته پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و دستگاه ها نیز نظارت ها را تشدید کنند تا با همکاری مردم، اصناف و دستگاه ها شاهد کاهش موج کرونا در شهرستان باشیم.

وی به تجمعات مردم در مراسم های تشییع جنازه و ختم اشاره و تاکید کرد: مردم باید دقت و از این تجمعات پرهیز و به سلامت خود و خانواده ها اهمیت دهند و از طرفی متولیان هم با خاطیان برخورد کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است